środa, 25 listopada 2015

Co kupić pod Choinkę? Cz. 4: Idealny prezent dla rodzeństwa

Witam was w ostatniej części posta pod tytułem 'Co kupić pod choinkę'. Już za parę dni mamy grudzień więc mam nadzieję że nie którym podsunęłam pomysły na prezenty.  W dzisiejszym poście przedstawie kilka pomysłów na prezent dla rodzeństwa jeśli ktoś z was nie ma rodzeństwa to zapraszam do poprzednich części postów Część 1, Część 2, Część 3. Jeśli jednak masz rodzeństwo to zapraszam do rozwinięcia tego posta.


Zacznijmy od  młodszego rodzeństwa  w wieku od 3 do 10 lat.  To są dzieci więc tu tak na prawdę byle jaka zabawka, gra planszowa czy kolorowa książka ich ucieszy. Warto jest też takim dzieciom podarować też kolorowanki.




Jeśli chodzi o już większe rodzeństwo. Zastanówcie się co wasze rodzeństwo lubi robić, czy maja jakieś hobby? Albo mają jakieś wymarzone prezenty? Jeśli was na to stać to to kupcie jeśli was jednak na to nie stać to może poproście rodziców byście mogli się złożyć z rodzicami i kupić ten jeden droższy prezent.



1. Jakas gra komputerowa - nie koniecznie muszą być simsy, to tylko przykład.
2. Monopoly
3. Słuchawki
4. Buty - Nie koniecznie muszą być to conversy to tylko przykład.
5. Może jakaś mp3/4
6. Ramka do zdjęć z Ikea sama taką mam i ją uwielbiam.
Inne pomysły i bardziej kreatywne znajdziecie np na tej stronie →TUTAJ←. Również w części 3 wymieniałam rzeczy dla chłopaka i dziewczyny ale myślę że jest tam parę pomysłów które pasowały by i na prezent dla rodzeństwa.  Link do części 3 znajdziesz TUTAJ← Ciuchy też mogą być dobrym pomysłem na prezent.

Z mojej strony to tyle, nic kreatywnego ale czasami trafiają się osoby które zupełnie nie wiedzą co mogą kupić. Zachęcam w chodzenie w linki jeśli szukacie bardziej 'kreatywnych' prezentów.  Nie martwcie się nie zarabiam nic na tym, po prostu natrafiłam na te strony i chciałam się z wami podzielić. Do następnej!

6 komentarzy:

  1. gra komputerowa to zawsze dobry prezent dla brata :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe pomysly!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. co roku mam problem co bratu kupic ;c
    Zawsze dostaje ode mnie jakieś przypałowe skarpetki i jakies zestawy kosmetykow,:P
    wpadnij do mnie :) | http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł to są zdjęcia, na pamiatke i do ozdoby :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam rodzeństwa, więc jeden prezent z głowy. :D
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.