czwartek, 19 listopada 2015

Co kupić pod choinkę Cz. 3: Idealny prezent dla chłopaka / dziewczyny

Ostatnio tyle się dzieje że boje się że się nie wyrobie z pisaniem postów, na szczęście w niedziele nie mam żadnych planów więc wtedy zacznę organizować mój czas. A teraz wracając do postu, dziś przedostatnia część postów pod tytułem co kupić pod choinkę. W tym poście podam parę pomysłów na idealny prezent dla chłopaka/dziewczyny.


Mało jest tutaj czytelników płci przeciwnej ale stwierdziłam że i tak warto dać parę pomysłów w razie jak by któryś z nich znalazł się na moim blogu.  Najpierw jednak zacznijmy od idealnego prezentu dla chłopaka.


1. Słuchawki
2. Leniwy kubek - Kubek dla chłopaków którzy są zbyt leniwi wymieszać cukier samemu. Kupisz go tutaj
3. Mały sejf
4. Nerka / saszetka
5. Dysk zewnętrzny
6. Skarbonka licząca - Kupisz tutaj
Inne pomysły: Możecie również swojemu chłopakowi podarować jakiś ciuch np. bluzę , portfel, zegarek, perfumy, płyty - pomyśl o tym czym się interesuje i kup jakiś fajny prezent związany z jego hobby, tak jak w pierwszej części postu gdy pisałam o prezentach dla fotografów.


1. Kubek w sweterku - wiem że ciągle wymieniam kubki, ale jak zobaczyłam ten to stwierdziłam że sama bym taki chciała!
2.  Powerbank
3. Selfie stick
4. Mapa zdrapka - Jeśli twoja dziewczyna marzy o podróżowaniu to mapa zdrapka to jest coś co jej się na pewno spodoba! Kupisz tutaj
5. Phone case
6. Świeczka o zapachu GUMY BALONOWEJ! - Sama teraz taką chce,haha. Kupisz tutaj
Inne pomysły: Kosmetyki, perfumy, płyta , ramka ze wspólnym zdjęciem.

Mam nadzieję że się pomysły podobają, do następnej notki kochani! :) 

22 komentarze:

  1. Nie wiedziałam że istnieje taki kubek jak ten co sam miesza cukier... Zaskoczyłaś mnie pozytywnie. Sama myślałam, by kupić mojemu A. Dysk.. Ale mnie wyprzedził i sam sobie kupił :D

    Http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły, zastanawiam się na kupieniem przenośnego dysku dla chłopaka. Jest informatykiem, więc pewnie mu sie przyda. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fajny ten kubek w sweterku :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły! ;D
    Sama bym chciała dostać kubek w sweterku. ;3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna skarbonka! :D

    Masz świetny blog dlatego obserwuję! ^^

    Jeśli masz wolną chwilkę to zajrzyj na mój blog. Jeśli Ci się spodoba to zachęcam do obserwowania. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam się nad tym zastanawiać, dzięki za inspiracje !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek jest świetnym pomysłem a dla dziewczyny ta mapa zdrapka bardzo mnie zainteresowała! Chciałabym coś takiego! Świetne pomysły ;)

    Zapraszam: misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubki w sweterku oraz case to chyba najlepsze prezenty haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne propozycje, a co do kubka w sweterku to sama też bym taki chciała :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły! miłego weekendu ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mapa zdrapka i samo licząca skarbonka są świetne! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post ;)
    Kocham kupować i dawać prezenty ;)

    Zapraszam do mnie :) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem pomocny wpis :*
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. power bank to idealny pomysł na prezent !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorszym problemem jest zawsze znalezienie prezentu dla chłopaka :D
    Fajna jest ta skarbonka :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczka o zapachu gumy balonowej? Brzmi rozkosznie.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz ja chce taki kubek, bardzo mi się spodobał. Taki sweterek kochany i skarbonka! Idealny zestaw!

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły :D i wreszcie ktoś takie coś napisał, bo nigdy nie wiem co komuś kupić, zwłaszcza jak mówi, że nie wie co chce :D
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta licząca skarbonka - sama chętnie bym taką dostała ;) Hmmm, może nawet kupię sobie taki prezent na zbliżające się urodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Licząca skarbonka? Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.