poniedziałek, 16 listopada 2015

Co kupic pod choinke? Cz. 2: Idealny prezent dla Rodziców i Dziadków

Dzisiaj kontynuacja posta 'Co kupić pod choinkę'. W tej części podam parę pomysłów na prezenty dla rodziców i dziadków, jeśli ktoś nadal nie wie jaki prezent im podaruje to zapraszam do rozwinięcia posta.



Najpierw warto jest się zastanowić co wasi rodzice i dziadkowie lubią robić? Może mają jakieś hobby? Na przykład moja Babcia lubi piec ciasta, czytać książki oraz robić na szydełku i drutach.  Dzięki temu pytaniu, ułatwiamy sobie znalezienie idealnego prezentu.

Dla Babci:
1. Zestaw noży - taki zestaw możecie znaleźć na stronie eprezenty.pl gdzie możecie znaleźć różne fajne produkty na prezent.
2. Perfumy - Babcia też kobieta, więc czemu nie kupić jej delikatnych perfum?
3. Ozdobne swieczki
4. Zestaw do pieczenia
Inne pomysły: Książka do czytania lub z przepisami, duża bombonierka, kubek z jakimś fajnym napisem, duża ramka ze zdjęciami całej rodziny, są babcie które noszą biżuterię więc może jakiś wisiorek.

Dla Dziadka:
1. Zestaw gra szachy i akcesoria do wina które znajdziecie na eprezenty.pl
2. Jeśli dziadek lubi i może wypić sobie to może jakiś alkohol, np whisky lub wino?
3. Zegarek
4. Kubek
Inne pomysły: Scyzoryk, książka, portfel. Gdyby mój dziadek żył to na pewno podarowała bym mu wędkę lub jakieś przybory do łowienia ryb, w końcu lubił chodzić na ryby.



Dla Mamy:
1.Kosmetyki - Mogą to być szminki, cienie lub nawet i zestaw zelów pod prysznic.
2. Perfumy
3. Może jakiś bon do spa lub kosmetyczki?
4. Biżuteria
Inne pomysły: Sweter lub koszulka, książki, pudełko słodyczy, komplet talerzy. Ja mojej mamie planuje podarować robota kuchennego.

Dla Taty:
1.Świąteczna bluza - również w sklepach sprzedają świąteczne skarpetki, koszulki itp.
2. Zestaw do golenia
3. Płyty muzyczne- Jeśli znacie muzyczny gust swojego taty to myślę że to był by świetny prezent.
4. Pasek
Inne pomysły:  Perfumy, krawat, alkohol, zegarek, kubek lub scyzoryk.

Szczerze to miałam wielki problem z napisaniem tego posta, ale mam nadzieję że komuś pomogłam. Najważniejsze jest w tym wszystkim by zadać sobie najpierw pytanie czy mają jakieś hobby,jeśli nie, to nie ważne tak naprawdę co im dacie, oni i tak będą się cieszyć nawet z małego drobiazgu. W części 3 dowiecie się co możecie podarować swojemu chłopakowi / dziewczynie. Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Świetne pomysły, nie moge doczekać się 3 cz. naprawdę pomogłaś mi w doborze prezentów (Co prawda jeszcze nie są kupione ale za 2 tyg. wybieram się na świąteczne zakupy ;)
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły, dla rodziców już mam kupiony prezent. Czekam z propozycją dla chłopaka bo z tym najtrudniej. Może coś sobie upatrzę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dla babci najlepiej cos zwiazanego z kuchnia, haha, choc starsi ludzie czesto maja dziwne hobby wiec to zalezny od indywiualnych potrzeb :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne propozycje, ja jednak jeszcze nie myślę o kupowaniu prezentów, wgl u nas się to nie sprawdza :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, jeszcze jest czas i tak do grudnia a potem nagle 'przecież jutro święta' :D Mi tam zawsze jakiś pomysł wpadnie w sklepie i raczej wszyscy są zadowoleni (albo tak dobrze udają ;))
    Ty chętnie zobaczysz recenzje kosmetyków u mnie a ja u Ciebie kolejne pomysły na prezent bo oprócz alkoholu wszystkie są ciekawe :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły, ja mam podobny post na blogu :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne pomysły, nie miałam pomysłu jeszcze ale dzięki Tobie coś mi świta :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.