czwartek, 22 października 2015

Outift #3

Hej, jak wam mija tydzień? Ostatnio tak pokochałam dodawać posty na tym blogu że mogła bym robić to codziennie, nawet nie wiecie ile radości mi to zaczęło sprawiać.  Nigdy wcześniej tak nie miałam, zazwyczaj czułam się tak że muszę coś dodać, ale przecież blogowanie nie na tym polega. W dzisiejszym poście pokazuję outfit, bo dawno tutaj nie było takiego posta więc stwierdziłam że czas zajrzeć w szafę i pokazać wam na tym blogu jakąś nową 'stylizacje'.


Jak zwykle mój outfit jest najprostszy na świecie, lubię się czasem wystroić ale to tylko jak wychodzę gdzieś np. na imprezę. Na co dzień zawsze stawiam na wygodę. W tej stylizacji mam na sobie marynarkę która świetnie się prezentuje z jeansami, lubię nosić marynarki pewnie dla tego że z jednej strony chciała bym kiedyś być businesswoman ale to tylko dla tego żebym mogła się ubierać elegancko,haha.

Marynarka: SuperDry • Spodnie: Topshop • Buty: Superstar Adidas • Bokserka: Primark

Podobają się wam takie stylizacje? Przepraszam za moje włosy wiem że dziwnie wyglądają ale mam je nadal nieźle zniszczone i na razie nie mogę ich prostować więc jedynie mogę robić warkoczyki przed snem bym rano nie wstała z dżunglą na głowie,haha. Jeśli ktoś ma sprawdzone sposoby na zniszczone włosy to z chęcią poczytam. Pozdrawiam i do następnej notki!

18 komentarzy:

  1. stylizacja prosta, ale ładna :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, taka prosta! A co do włosów - również miałam strasznie zniszczone od farbowania - a szczególnie od rozjaśniania. Moim sposobem stało się - ścięcie! Co prawda radykalna zmiana, ale strasznie podziałało. Nie ścięłam całości bo byłyby za krótkie, więc co nieco zostawiłam... Teraz o nie dbam. Szampon regenerujący, odżywka z keratyną i dwa razy w tygodniu maska na włosy. Dodatkowo nic z nimi nie robię. Nie suszę, nie prostuję. Czasami zrobię niesfornego koczka. Jak na razie działa i to jak! Jestem strasznie z siebie dumna, że postanowiłam o nie wreszcie zadbać :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! :)
    I Twój outfit wcale nie jest najgorszy na świecie!
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw ;) oj, blog uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit! Buty cudowne!
    fashion--twins.blogspot.com

    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, jakoś nie przekonuję mnie te addidaski chociaż wiem że dużo dziewczyn je ma :) Zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com/2015/10/hallowen-grzech-czy-beztroska-zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Również lubię marynarki, ciągle dokupuję nowe, a potem nie mam z czym ich zestawiać. Co do zniszczonych włosów polecam maski z Biovaxa i przeróżne oleje, które je nawilżą, ja potrafię cały dzień chodzić np. z olejem kokosowym na głowie. Rodzina się śmieje, ale włosy mi za to dziękują. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam w Londynie, wiec nie wiem, czy można tam dostać takie produkty, ale na pewno zwykłą oliwę z oliwek znajdziesz, która również może zdziałać cuda. Polecam poczytać różne blogi, gdzie jest masa notek na temat olejowania włosów. Tam konkretnie będzie napisane, które oleje będą doskonale się sprawdzać przy Twoich włosach. ;) Powodzenia w walce o piękną czuprynę, w końcu każda z nas o tym marzy. :D

      Usuń
  9. Wygoda ponad wszystko, bardzo spodobała mi się twoja stylizacja! :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nigdy za bardzo się nie stroję. Dlatego też ludzie byli nieźle zaskoczeni, gdy na rozpoczęcie roku szkolnego przyszłam w sukience!
    Mój standardowy szkolny outfit to legginsy i jakaś zwykła koszulka. Szału nie ma, ale to właśnie w tym czuje się najwygodniej.
    Świetna stylizacja, bardzo mi się podobają Twoje jeansy, chociaż rzadko kiedy ubieram jeansy, bo mi w nich nie wygodnie, hahha

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ratowałam włosy olejowaniem, ale nie znam się na tym na tyle żeby cokolwiek polecić. Sam strój bardzo w moim stylu. W sumie też chciałabym kiedyś chodzić ubrana elegancko, szczerze mówiąc już często to robię :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała mieć superstary! ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.