środa, 7 października 2015

I'm back

Pewnie zastanawiacie się co ma oznaczać ten tytuł posta, przecież ostatnio często dodaje tutaj posty. Tym razem chodzi mi o to ze w końcu wróciłam do tego co lubię robić najbardziej. Po pięciu miesiącach przerwy od robienia zdjęć w końcu udało mi się zorganizować sesje. Jest to typowa sesja fashion, i moim zdaniem wyszła mi całkiem nie źle. Zapraszam was do obejrzenia mojej najnowszej sesji oraz do waszej opinii. Oczywiście czekam tylko na uzasadniona opinie a nie na jakieś 'hejty' lub spam typu 'śliczne zdjęcia'.  


Modelowała Karolina Łapińska. Make up zrobiła CJ JulieAnna  By być na bieżąco z moimi zdjęciami zapraszam na facebooka ← Lub jak ktoś woli, posiadam też i instagrama

By wyświetlić zdjecia w większej jakości wystarczy na nie kliknąć! :)

Backstage:


Zdjęcia z sesji:









 Na koniec to czego nie lubię robić, ale jednak muszę was poprosić o to byście kliknęli w te dwa linki. By mi LucLuc zapłaciło potrzebuję uzbierać przynajmniej 100 kliknięć. Na razie mam 2 kliknięcia. Chyba jednak mogę zrezygnować z moich planów o sesjach w długich sukienkach. :(

                                               KLIK                                                    KLIK

 Dziękuję za każdy PRAWDZIWY komentarz. Mam nadzieję że wam się zdjęcia spodobały. Do następnej notki kochani! :*

20 komentarzy:

  1. ale ladne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdj jak modelka biegnie przez ulicę *-*
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja! Zazdroszczę wykonania tak jesiennej sesji :) bardzo podoba mi się kolorystyka a w modelce kiedy ma na sobie płaszcz to się zakochałam! Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, milo ze sie spodobalo! Z tej sesji juz zdjec nie bedzie ale nie dlugo moze bedzie nowa sesja :*

      Usuń
  4. Przeboska sesja i oczywiście poklikane! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia, są niesamowita, i wgl bardzo inspirujący blog
    zapraszam do siebie, do obserwowania jak i do komentowania
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! naprawde super zdjecia! uwielbiam takie miejskie klimaty, idealnie! i modelka tez bardzo ladna! Najbardziej podobaja mi sie te pierwsze fotki na tych schodach, z tą furtka na pierwszym planie. Czekam na więcej fotek ☺
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing pictures!!!! I love this post!!!!
    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/
    kiss
    Lory

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba miejsce scenerii, fajnie się komponuje do jesiennych stylizacji :) Według mnie ciekawie wyglądają zdjęcia zrobione przez bramę, dając dodatkowe inspiracje w zdjęciu.
    Super wszystko wyszło, modelka też neisamowita :)
    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :)
    Nie znam Twojej twórczości fotograficznej, ale te zdjęcia prezentują się bardzo imponująco i profesjonalnie :D
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są naprawdę śliczne, więc nie można tego nie napisać.;) Zastanawiam się czy modelce było ciepło;p Ale cóż... Czego nie robi się dla mody;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę bardzo śliczne zdjęcia! Bardzo spodobało mi się to, jak modelka przebiega przez ulicę, jest genialne! ♥ x

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekty sesji są niesamowite!
    Poklikalam ❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Świetne zdjęcia :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są niesamowite. Bije z nich profesjonalizm, którego można tylko pozazdrościć. Ciekawe przedstawienie ruchu i genialna kolorystyka. Jednak zdecydowanie najlepszą stroną twoich zdjęć jest przemyślana głębia ostrości. Chciałabym kiedyś choć po części osiągnąć taki poziom fotograficzny ;)
    Pozostaje mi tylko życzyć wielu okazji do rozwoju twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sesja wyszła świetnie! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tylko amatorką i co ja się tam znam, ale według mnie wyszło idealnie! Drugie zdjecie najbardziej mi się spodobało, wszystko jest takie estetyczne i do tego ten kadr - jakby był mierzony linijką! haha.
    Muszę stwierdzić, że piękne miejsce wybraliście na zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko! ♥ Zajrzuj do mnie --> kliiik!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.