niedziela, 11 października 2015

Cukierek albo psikus

Do Halloween zostały jeszcze jakieś 3 tygodnie, w sklepach już można zakupować duże pudełka słodyczy oraz rożne kostiumy i dekoracje. Nie wiem jak to jest w Polsce z  Halloween ponieważ nigdy nie bywam w Polsce na jesień, szczerze nawet nie wiem jak jesień w Polsce wygląda, ostatnim razem widziałam ją z 8 lat temu...  Ale w Londynie Halloween jest obchodzone, dzieci chodzą od drzwi do drzwi zbierają cukierki lub robią psikusy. W centrum jest pełno imprez, a nawet na mieście jest pełno osób które chodzą poprzebierane po ulicy. W sumie atmosfera jest bardzo fajna. Jeśli ktoś z was ma jakieś plany lub imprezę w Halloween to w dzisiejszym poście mam przygotowane parę pomysłów na stroje.



Zdjęcie robiłam ja rok temu, cała sesja TUTAJ

Więc w tym poście również chce was prosić o poklikanie, jeśli podacie mi w komentarzu ceny 3 stroi to w następnej notce zostaniecie poleceni.


Ja w Halloween będę raczej w domu, ostatnio pomyślałam o tym że z chęcią zrobiła bym parę sesji właśnie w jakiś przebraniach. Myślę ze brakuje u mnie tego w portfolio, nie chcę tylko zostać przy robieniu zdjęć fashion. Więc stwierdziłam że zamiast pokazać wam same kostiumy to pokaże też wam parę przykładowych zdjęć z sesji które sama bym z chęcią zrobiła.Wszystkie przykładowe zdjęcia są z google.


Strój znajdziesz → TUTAJ ← 

Królewna śnieżka, od dawno marzy mi się taka sesja, przeglądając facebooka często zdarzy mi się na trafić na zdjęcia jakiegoś fotografa który zrealizował już taką sesje. Ja mam parę pomysłów jak bym to zrobiła więc może kiedyś się doczekam.


Strój znajdziesz → TUTAJ

Od bardzo dawna marzy mi się sesja przy wodzie, mam parę pomysłów co do takich sesji i tutaj macie jeden przykład. Myślę że to był by fajny pomysł by zrobić sesję 'syrence'. 
Strój znajdziesz → TUTAJ

Lubię robić takie mroczne zdjęcia, lecz jednak robię ich mało. Chyba dla tego że boję się że gdy powiem pomysł modelce ona stwierdzi że mam chorą wyobraźnie i poprostu odmówi mi sesji. Szkoda bo mam wiele takich 'krwawych' i właśnie mrocznych pomysłów w stylu wiedźm itp. Muszę chyba jednak przełamać się kiedyś i wziąć jakąś modelkę na taką sesje.


Strój znajdziesz → TUTAJ

Odbiegając od tematu tych wszystkich księżniczek itp. Znalazłam ten stój i od razu przypomniało mi się że gdzieś już go kiedyś widziałam. Chwile pomyślałam i przypomniało mi się że przecież w jednym teledysku Lady Gaga go miała. Już kiedyś miałam sesje gdzie brałam inspiracje z Lady Gagi,  nie, nie jestem jej fanką ale szczerze ta kobieta ma dziwne stylizacje i czasami te stylizacje mogą wyglądać super na zdjęciach więc ten strój z chęcią bym wykorzystała do jakiejś sesji. 

Więcej stroi znajdziecie → TUTAJ

Na dziś to tyle, dziękuję za wszystkie miłe komentarze w poprzednim poście. I z góry chce podziękować tym którzy klikną w linki.  Tak jak pisałam prędzej proszę podawać ceny 3 produktów w komentarzach, ja sprawdzę czy ceny podane są prawidłowe i w następnej notce was polecę. Dziękuje i miłej niedzieli życzę oraz tygodnia!
Follow my blog with Bloglovin

10 komentarzy:

  1. Świetne stroje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce Halloween nie jest zbyt hucznie obchodzone, każdy ma inne zdanie na temat tego " święta" jednak ja myślę, że to musi być świetna zabawa x

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądam twoje wcześniejsze wpisy i jestem pod wrażeniem zdjęć. Jeśli chodzi o stroje to czarownica najlepsza!
    ceny:
    33.99 $
    39.99 $
    39.99 $
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym któregoś roku spędzic Haloween właśnie w Londynie, zobaczyc jak to wszystko się tam odbywa, bo w Polsce niestety nie ma na to najmniejszych szans :/

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sesje z takimi strojami bylyby genialne!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię spędzać Haloween ze znajomymi, zawsze robimy imprezę tematyczną i konkurs na najstraszniejszy strój. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że w Polsce haloween nie jest takie popularne...
    Oczywiście poklikałam: sniezka - 33,99, wiedźma czarna 39,99, w paski - 31,99
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w poście z must have na jesień? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuje że w Polsce nie obchodzimy Halloween ;(
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.