piątek, 2 października 2015

Before&After

Jak obiecywałam, dziś nie będzie żadnych linków do klikania, no a przynajmniej nie takich które was by miały przekierować na strony z ciuchami! Dziś przygotowałam dla was zdjęcia przed i po przerobieniu ich w photoshopie, zapraszam do rozwinięcia postu.


Pod zdjęciami znajdziecie linki do postów z danej sesji. Zapraszam was do klikania, szczególnie tych którzy nie widzieli wcześniej tych prac. A Ci którzy chcieli by być na bieżąco z nowymi zdjęciami zapraszam do polubienia mojego 'fanpage'.  Miłego oglądania kochani!


Jedna z moich najlepszych sesji (moim zdaniem). Robiona rok temu.

 Link do całej sesji Tutaj♥
 
 Link do całej sesji Tutaj♥

 Link do całej sesji Tutaj♥ 
  
 Nie mogę znaleźć posta z tej sesji więc raczej go nie publikowałam tutaj.

Link do całej sesji Tutaj♥ 
 Link do całej sesji Tutaj♥ 

Na koniec blogi które w poprzedniej notce znalazły mój mały 'błąd'.

Mam wiele pomysłów na nowe posty, mam nadzieje ze wam się spodobają. Jednak mam jedno pytanie, jako czytelnicy, co lubicie najwięcej widywać na blogach a co mniej? Będę wdzięczna jak odpowiecie na to pytanie w komentarzu. Do następnej notki! :*

15 komentarzy:

  1. Świetne efekty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na post ;)) Można porównać sobie efekty :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Ja jako czytelniczka, bardzo chętnie czytam wszystkie DIY, ulubieńców, i posty typowo kosmetyczne

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre before bardziej mi się podobały ♥

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 5 zdjęcia są cudowne <3 !
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne efekty
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu. Jest cudowne. Ja bardzo lubię Twoje porady dotyczące fotografii. Może jakiś post jak dobrze pozować do zdjęć i co jest najważniejsze przy pozwaniu? Ja zawsze nie wiem co mam zrobić z dłońmi czy rękoma.
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne dobierasz efekty,ostatnie zdjęcie najbardziej i się podoba ! :)
    http://royal-girll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widac roznice!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! dla mnie te pierwsze zdjęcia są i tak jak z fotoszopa bo ja nie mam pojęcia o fotografowaniu... w sumie nie prowadzę zdjęciowego bloga ale skoro wiem że takie ze zdjeciami się lepiej czytają to próbuję coś tam dodawać... tylko teraz mi wstyd za moje jak widzę takie piękne u ciebie... no ale u mnie to bardziej informacyjnie te foty tak sobie będę tłumaczyć :)

    pozdraiwam!

    http://sandrowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, w niektórych na prawdę duże znaczenie miała obróka, jednak w większość podoba mi się w obu wersjach :)
    Klikniesz w linki na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.