środa, 16 września 2015

Dress like the Kardashians

Witajcie kochani! Obiecywałam że będę teraz dbać o bloga więc staram się teraz to robić. Odkąd tu wróciłam pojawiło się troszkę zmian na blogu (chodzi o wygląd). Chciała bym teraz też wprowadzić zmiany w postach i mam kilka pomysłów więc zobaczymy jak to będzie. A dzisiejsza notka będzie nie typowa? Nie wiem za bardzo jak to nazwać lecz w dzisiejszym poście chciałam wam pokazać że nie potrzeba milionów na koncie by ubrać się tak jak słynne siostry Kardashians. Od razu mówię że nie jestem jakąś fanka tych dziewczyn lecz lubię patrzeć na to jak się ubierają. Nie przydłużając zapraszam do przeczytania posta.


Zacznę od Kylie Jenner. Nie pamiętam już kiedy Kylie wyszła na ulice w tym outficie jakoś zima/wiosna o ile się nie mylę. Bardzo mi się spodobał ten outfit, a wam?

http://www.stylemoi.nu?acc=426
Płaszcz StyleMoi  • Spodnie StyleMoi • Buty SheIn • Okulary SheIn • Crop Top StyleMoi

Teraz przejdźmy do Kendall. Moim zdaniem najładniejsza siostra ze wszystkich Kardashians iż wydaję mi się że jest najbardziej naturalna a jej styl ubierania się jest zawsze prosty co mi się podoba.
 
 Crop Top Boohoo • Buty SheIn • Spodnie StyleMoi

Kolej na Kim Kardashian. Wybrałam ten outfit ponieważ jest prosty, oraz elegancki. W takim stroju możemy spokojnie wyjść na imprezę lub tak jak Kim, na zakupy.  

 Top Boohoo • Spódniczka Boohoo

 Nie wiem jak wam, ale ten outfit Kourtney mi się spodobał i to bardzo.

 Sukienka SheIn • Plaszcz Boohoo • Buty Missguided • Plecak SheIn • Kapelusz SheIn

 Lubię proste style, nie wiem czemu. Nie lubię jak jest za dużo kolorów w stylizacji. A Khloe chyba najlepiej pasuję taki styl.

 
 Spodnie Missguided • Buty SheIn • Okulary SheIn • Bluzka StyleMoi

Podoba się wam ta notka? Chcielibyście więcej takich postów? Proszę o szczerze komentarze i również o klikanie w linki ze StyleMoi i z SheIn. Odwiedzającym mojego bloga i tym którzy go komentuje serdeczne dzękuję. Do następnej notki.

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Taki luźny i ciekawy. Nie lubię postów i blogów o modzie, jednak ten mi naprawdę przypadł do gustu :)

    BLOG POD CHMURKĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie przyznam się że nie widziałam ani jednego odcinka Kardashianów
    więc nie bardzo wiem jak się ubierają, ale świetnie że stworzyłaś wpis
    z tańszym zamiennikami ubrań :) wiele dziewczyn, np. ja, woli kupić
    tańsze ubranie, niż za bóg wie ile pieniędzy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA tez nie ogladalam haha :) Ale np. facebook lub inne strony internetowe np ostatnio byl fashion week w NY i duzo sie mowilo o Kendall :)

      Usuń
  3. Świetne stylizacje, poklikane :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne stylówki :)
    kliknięte,klikniesz w link do futra u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy maja cudowny styl :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zestawienie ubrań, genialne stylizacje :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega blog !
    ZAPRASZAM flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na posta. :) Coś innego. :) Podoba mi się ta stylizacja od Kendall. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardzo przypadła ta notka do gustu. Wg mnie bardzo dobry pomysł!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. outfit Kylie jest świetny!! chyba najbardziej mi się spodobał :)

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oo swietnie zrobilas ten post!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post;)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez uwielbiam klasyczny styl;)
    Uczciwie poklikane ;)
    Prosze o to samo u mnie w najnowszym poscie ;)

    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej podoba się styl Kendall :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis! <3
    Zapraszam do mnie
    http://greenteatime101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.