wtorek, 14 lipca 2015

Fotograf miesiąca - Lipiec

Witam, w tym miesiącu chce wam pokazać prace Rinko Kawauchi, fotograf z Japonii. Ponieważ zauważyłam że do tej pory pokazywałam wam tylko prace fotografów którzy fotografują ludzi i fashion, stwierdziłam że czas na coś innego. Przecież nie każdego interesuje fotografia mody,prawda? ;)

A tutaj prace które właśnie stworzyła Rinko Kawauchi:

By obejrzec więcej jej prac zapraszam TUTAJ
Strona Rinko: www.rinkokawauchi.com/main/index.html

Nie wiem za bardzo jak się wypowiedzieć o jej pracach...  Kolorystyka to pierwsza rzecz która przykuła moje oko. Po obejrzeniu więcej prac Rinko, stwierdziłam że ona po prostu robi zdjęcia wszystkiego co tylko zobaczy lub na potka w codziennym życiu. A wy co myślicie? Podobają się wam jej zdjęcia? Piszcie w komentarzach wasze opinie! :)

9 komentarzy:

  1. podobają mi się te parce, rzeczywiście, mają ciekawą kolorystykę, ale też są jakieś takie zbyt proste, można by było powiedzieć, pewnie dlatego są takie ładne te zdjęcia, bo nie ma na nich nie wiadomo ilu szczegółów :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne ! ;)

    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niby zwykłe zdjęcia, ale mają w sobie 'to coś' :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujące bardzo zdjęcia :)

    http://queenoflife5.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest śliczne.
    Sorki że tak późno odpowiadam na twoje pytania co to Westfield ; Pojechałam do tego w Stratford :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos :o <3

    http://youcancallmes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful and sweet photos:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.