sobota, 20 czerwca 2015

Unititled #2

Witajcie, znowu zaczynam zaniedbywać bloga a co bardzo przepraszam.
A w dzisiejszej notce pokaże wam stylizacje ale zanim do tego przejdę to najpierw chce wam powiedzieć o tym że zaczęłam współpracę z StyleMoi (klik) i teraz do pokazania mam dla was tatuaże które ostatnio bardzo stały się popularne.



To jest giveaway, więc wystarczy się zarejestrować i można dostać te tatuaże niestety trzeba zapłacić za wysyłkę która kosztuje $3.99. W wysyłce znajdują się 4 karty różnych tatuaży które oryginalnie kosztują $29.99. Bardzo kusząca propozycja i w sumie mam chęć te tatuaże sobie zamówić!

flash tattoos

Uwaga! Kto pierwszy ten lepszy, ponieważ magazyn ma limitowaną ilość tych tatuaży!

A teraz czas na stylizacje,a dokładnej to chciałam powiedzieć że przyszły mi już ubrania z dresslink. Wszystko było by okej gdyby jeszcze te ciuchy były na mnie dobre, a niestety są za duże chociaż zamawiałam je na mój rozmiar :(
A więc spodenki i crop top które zamówiłam:

Spodenki (TUTAJ) nie wygladają tak jak są pokazane na stronie,z czego jestem bardzo zła.
Crop top (TUTAJ) wygląda tak jak na zdjęciach na stronie lecz za duży na mnie więc nawet nie moglam zrobić zdjęć w tym outficie. Wybaczcie. Jedynie co było na mnie dobre to kąpielówki. Chociaż nie do końca ponieważ górna część jest na mnie za duża a za to dolna jest idealna.
Strój (TUTAJ)
kimono kupione z Romwe.

To na tyle, a w czwartek wyjeżdżam do Polski ale na ten temat w następnej notce. Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/06/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasna sprawa,oczywiscie pomagam i klikam,chcialam napisac cene,ale do str gł. Mnie przekierowalo :)
    A strój 7,84$
    Moge liczyc na to samo? Z gory wielkie dzieki :)

    Szkoda,ze rzeczy za duzo Ci przyszly,bo fajne,ale z tymi ich rozmiarami juz niestety tak bywa :/

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny stroj :) szkoda, ze nie podpasowaly ci zamowienia:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tatuaże a strój kąpielowy - genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze się boję zamawiając ciuchy przez internet, że nie będą pasować, zwłaszcza spodnie, spódnice x.x

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.