wtorek, 23 czerwca 2015

Ubierz się ze StyleMoi

Witajcie.  Na początek powiem wam że mam już wakacje od tygodnia, i w czwartek lecę do Polski. Nie mogę się doczekać ponieważ kocham spędzać wakacje w Polsce szczególnie że pogoda w Londynie mnie bardzo denerwuje i pomimo tego że nawet gdy jest tak z 22 stopnie to jest mi zimno bo wieje wiatr. Na dodatek jestem zmarźlakiem więc mam nadzieję że pogoda w Polsce będzie cały czas dobra.  Dodam tylko jeszcze że przez mój wyjazd znowu zaniedbam bloga bo nie będę mieć dostępu do komputera a na telefonie nie mogę się zalogować na bloga ( nie wiem czemu może jeszcze to rozkminie).

A w notce dziś mam do pokazania wam parę ubrań z StyleMoi. Bardzo proszę o klikanie w linki a na pewno się odwdzięczę i wam.

Skleiłam trzy outfty, pierwszy outfit to spodenki z crop topem no i mały dodatek na szyje.



Kolejny outfit to biała sukienka idealna na lato wraz z beżową torebką.


Tutaj dwie sukienki które mi się bardzo spodobały, a szczególnie ta pierwsza! ♥


A na koniec ostatni outfit, czyli białe podarte spodnie z czarno białą koszulką w paski i z czarną marynarką a do tego czarna torebka.



Które ubrania wam się spodobały najbardziej? Zapraszam do przejrzenia strony StyleMoi gdzie na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. Poklikane wszystko! :) Świetne rzeczy! ;)
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta torba w ostatnim zestawie!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy:) poklikałam.
    http://anonym-madia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co widzę mi się podoba.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy outfit jest dla mnie najlepszy. Poklikane.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki są świetne <3 Poklikałam.

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Will you follow eachother? If yes , please follow me on GFC and leave a comment. I will come back and follow you. Loves.

    http://www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikałam we wszystko :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto, można wygrać post promujący :)
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ootd, poklikałam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaaaaaj kochana! Wróciłam do świata blogosfery ! :)
    W czwartek napisałam ostatni egzamin zawodowy a wczoraj zakonczenie roku. Cud miód malinaaa! :D
    Nie no przyznam szczerze, ze jestem mega zadowolona. Teraz tylko przez miesiac pochodze do pracy, a w sierpniu jade do Radomia :) Jak beziesz w Polsce to dawaj znac, moze uda sie wykombinowac jakies spotkanie :D
    Poklikałam ci we wszystkie linki i iore sie do nadrabiania zaleglosci czyli do przeglądania twojego bloga! :)
    Buziaki! <3

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  11. outfit nr 1 najbardziej przypadł mi do gustu :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jakie piękne sukienki <3
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Wszystkie ubrania bardzo mi się spodobały! Poklikane! Pzdr x

    P.S. Serdecznie dziękuję za komentarz u mnie! Moim ulubieńcem w tej stylizacji była również kurtka :) Tymczasem zapraszam na nowy post z inspiracjami wakacyjnych zajęć oczywiście na angegar-blog.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny post! Bardzo ladny blog :))

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, aczkolwiek o firmie słyszę pierwszy raz :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.