wtorek, 30 czerwca 2015

Fotograf miesiąca - Czerwiec

Pomimo tego że jestem już w Polsce,przed wyjazdem postanowiłam zaplanować notkę bo nie chcę by mój blog umarł do końca. A jak już kiedyś pisałam co miesiąc będę tutaj dodawać fotografa miesiąca, a wiec to robię! :) W tym miesiącu jest to Neil Krug którego uwielbiam już od 3 lat.
Wyszukałam go kiedyś w szkole do mojego projektu z fotografii i jego zdjęcia mnie zachwyciły chociaż znam parę osób które krytykują jego prace.

A więc Neil Krug Amerykański fotograf oraz reżyser. Współpracował z wieloma gwiazdami którym produkował okładki na płyty,a w tym z Laną Del Rey którą uwielbiam. Jego zdjęcia są inne, mają bardzo dziwną kolorystykę, nie którzy twierdzą że jego prace wyglądają jak by miały na sobie filtr z instagrama. No cóż, ja lubię jego prace właśnie dla tego że Neil bawi się bardzo fajnie kolorami, jest bardzo z tym odważny.
Jego prace:



Jego strona: www.neilkrug.com - polecam przejrzeć w wolnym czasie :)


6 komentarzy:

  1. Serio tak wygladaja:o ale i tak sa boskie!

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Adorable. I really like. Keep in touch, pls. Wish you happy week! Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię taki klimat vintage. Rzeczywiście, złośliwi mogą mówić, że fotografie wyglądają jakby bawiono się przy nich filtrami, ale do mnie jak najbardziej przemawiają :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te zdjęcia.
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego fotografa ani nigdy o nim nie słyszałam :) Bardzo interesujące zdjęcia ! Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotografie niby takie zwykłe ale intrygujące :)
    Pomoz mi. Ostatnio złapałam meega doła. Spojrzałam na moje zdjęcia i mam wrazenie ze nie umiem byc lepsza w tym ;c probuję uzyskiwac lepsze efekty, ale nie potrafię. :(
    Daj mi jakas motywacje błagam, bo inaczej zwariuje ! :O
    Podarujesz mi 2 klikniecia do sukienek u mnie w poscie? :3
    plooosie ;3

    Buziaki!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.