środa, 6 maja 2015

Sesja z Orienne Brown - FramePerfect

Hej, nie było mnie tu ponad tydzień za co bardzo przepraszam bo miałam zadbać o bloga niż go zaniedbywać. Niestety ostatnio miałam bardzo dużo na głowie i nawet nie miałam pomysłu na notkę. Ponieważ wiedziałam że w sobotę będę mieć sesje stwierdziłam że poczekam już te parę dni i dodam nową notkę z zdjęciami z sesji. A teraz opowiem wam troszkę o tej sesji. Tm razem na sesji miałam i makijażystkę i po raz pierwszy stylistkę oraz moją pierwszą modelkę z agencji. Jestem bardzo zadowolona z tej sesji, i cieszę się że w końcu w moim portfolio pojawiła się ciemno skóra modelka! Od bardzo dawna marzyła mi się taka modelka lecz nie mogłam jej znaleźć.  Co do stylizacji to miałyśmy ich aż 5, 2 stylizacje mi się podobały mniej niż reszta więc jest mniej zdjęć z tymi stylizacjami.  Ja już przestaje gadać i zapraszam was do obejrzenia zdjęć, oraz wyrażenia swojej opinii w komentarzu! :)

MOD: Orienne Brown - FramePerfect
MUA:Ebony's Makeup
STYLIST: Pallavi Agarwal
PHOTO:










Na razie pracuję nad wyglądem bloga więc może on od czasu do czasu wyglądać dziwnie! Z góry przepraszam za wszelkie problemy :)

16 komentarzy:

  1. Jakie swietne zdjecia!:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjęcia :) Dałabym większą czcionkę, bo serio malutka jest

    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i wspaniałe zdjęcia! Szczególnie wpadł mi w oko ten topik z nadrukiem babeczek. ;) Chciałabym mieć taki w swojej szafie. ;)
    Obserwuję. ;33
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/
    Buziaki,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Jak dla mnie to taki totalny tumblr style!
    justfashio-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezu!!! Jakie prześliczne zdjęcia :( Czemu, mieszkasz tak daleko, ehhh :(
    Zapraszam do siebie; http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszym secie w życiu bym nie powiedziała, że czarnoskóra! :O Super foty, podoba mi się obróbka i stylizacje, naprawdę udana sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo dokladniej to ona jest mixraced mama biala tata czarny :) Wiec ona ma troche skore jak by byla bardzo opalona :D

      Usuń
  9. Jakie przepiekne, kreatywne zdjecia!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te zdjęcia, jestem zachwycona :) Moim zdaniem kolosalnej różnicy pomiędzy prawdziwym Wildfoxem wcale nie ma :) Przy tamtych sesjach pracuje sztab profesjonalistów no i pewnie fotografie wykonane najlepszymi canonami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sesja zdjeciowa! *,*
    Pozujesz jak zawodowa modelka! :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.