sobota, 16 maja 2015

Sesja dla 304# Clothing

Hej, tak jak pisałam w poprzednim poście, nadszedł czas na pokazanie wam zdjęc z sesji która odbyła sie w zeszłą Sobote w raz z Karoliną. To była moja druga współpraca z Karolina i na pewno nie ostatnia bo uwielbiam z nią współpracować! :') Co do sesji, sesja była wykonana dla 304# Clothing, którzy wysłali mi swoję koszulki i bluzkę bym mogła w nich sfotografować Karolinę. Zdjęcia się im chyba spodobały bo jedno zdjęcie zostało umieszczone na ich stronie głównej, a na facebooku zostało umieszczone jako 'cover photo'. Cieszę się z tego że mogłam współpracować z tą firmą, jest to dla mnie zaszczyt i miło mi że zgodzili się na tą współprace. A teraz czas na zdjęcia.

Mod: Karolina
Fot:

Backstage:


 Strona główna 304# Clothing

Zdjęcia z sesji:








 
 
 

Blogspot troszkę nie które zdjęcia 'uszkodził' bo są bardziej ciemniejsze niż powinny więc zapraszam na facebooka by zobaczyć je w lepszej jakości.

8 komentarzy:

  1. Zdjęcia są mega! Lecę do zakladki fotografia moze cos fajnego bd haha ;D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia! Karolina wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia, mam wskazówkę jak wstawiasz fotografię to wybieraj "bardzo duże" bo wtedy są wyraźniejsze ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystraczy kliknac w zdjecie i sa duze ;) A nie moge wstawic ich wiekszych bo nie mieszcza sie w poscie i to wtedy nie wyglada ladnie ;)

      Usuń
  6. Mega fajne te zdjęcia :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.