sobota, 18 kwietnia 2015

Sesja 01/04/2015

Cześć wam! Dziś nie będę się rozpisywać bo przychodzę do was z kolejną dawką zdjęć! :) Lecz jeszcze przed tym chciałam podziękować wam za te wszystkie obserwacje i odwiedziny! Od razu chce się pisać więcej notek, dziękuje wam! Przechodząc do sesji, tym razem modelowała mi Daria, a makijaż wykonała Agata. Sesja odbyła się w 'Holland Park' który znajduję się tuż przy Notting Hill. Na sesji miałyśmy dwie stylizacje, niestety jest mało zdjęć ponieważ troszkę mi obiektyw się zepsuł i miałam na sesji problemy z wyostrzeniem zdjęć.

Mod: Daria Głuch
MUA: Aga Malinowska 
Photo:






9 komentarzy:

  1. Jejku, niesamowite zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cudowne ♥

    dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia, woow!!
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/04/sheinside-favourites.html?showComment=1429373973644#c6066547231582766903

    Keep in touch, pls. Big kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widzę, że kolejne zdjęcia, które mocno przypadły mi do gustu. Każda fotografia posiada w sobie charakter i to mi się podoba :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja z białą sukienką jest super :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są cuuudowne <33

    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/04/kilka-rzeczy-z-pepco-i-ikei.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.