niedziela, 5 kwietnia 2015

KONKURS

Pewnie każdy z was przed napisaniem nowego posta zastanawia się o czym tu dziś napisać, czy zrobić jakieś zdjęcia, przerobić je a może poszukać jakiś zdjęć w internecie. Cokolwiek by to nie było i tak trzeba się napracować i poświecić trochę czasu przy pisaniu nowej notki na bloga, ale czy warto? No właśnie, w dzisiejszych czasach w moich komentarzach widzę tylko komentarze typu ' ładny blog, zapraszam do mnie (nazwa bloga) '. Często się zastanawiam czy jest sens spędzać tyle czasu przy komputerze i tworzyć nowe posty gdyż ich praktycznie nikt nie czyta.

A więc wraz z Pauliną z bloga obiektyw-mym-okiem wpadłyśmy na pomysł by zorganizować konkurs.

Na czym polega ten konkurs?
Należy napisać nowego posta  (o dowolnej tematyce) i w środku lub na końcu notki wstawić jedno zdanie, które będzie dla waszych czytelników haczykiem (np. Jeżeli przeczytałeś tą połowę postu, w komentarzu wpisz PJ).
Konkurs ma na celu sprawdzić który blog jest faktycznie czytany przez czytelników i nagrodzić jego właściciela za dobrze wykonaną pracę.
 Wygrywa ten kto zdobędzie najwięcej komentarzy z literkami 'PJ'. Ja i Paulina później je zliczymy i wręczymy nagrody ;)

A nagrody są takie:
I miejsce  - ,,Blog publiczności'' - paczka w której znajdzie się 8szt. silikonowych foremek na babeczki, czarna kredka 'supershock Avon', cienie do powiek z firmy Inglot oraz dowolna odbitka zdjęcia z mojej lub Pauliny galerii + obserwacja bloga + dodanie do zakładki ,,czytane''
II miejsce - Pomadka Baby Lips + obserwacja bloga + dodanie do zakładki ,,czytane''
III miejsce - obserwacja bloga + list

Aby wziąć udział należy:

Publicznie zaobserwować mojego bloga i bloga Pauliny (obiektyw-mym-okiem)
Podać w komentarzu adres e-mail 
Zostawić link do swojego bloga (najlepiej z gotowym postem)
By zwiększyć swoje szanse w konkursie, podlinkuj i wstaw ten baner u siebie:


Nie jest to obowiązkowe ale wzrastają wasze szanse na wygraną. 


 Konkurs trwa od 05/04 do 15/04/2015

Regulamin:
- Nie możesz dodawać innym komentarzy typu 'wpadnij do mnie na bloga i w komentarzu wpisz literki 'PJ'. Jeśli tak zrobisz  będziesz automatycznie zdyskwalifikowany/a.
- Jeśli nie zaobserwujesz naszych blogów twój udział w konkursie będzie nie ważny. Wszystko jest sprawdzane :)

Ja w poprzednim poście uzbierałam 13 komentarzy które były spamem :)
Mam nadzieję że znajdą się osoby które wezmą udział w tym konkursie. Traktujcie to jako zabawę. Dzięki temu sprawdzicie kto wam spamuje a przy okazji możecie coś wygrać! :D

3 komentarze:

  1. Fajna akcja, zgłosiłam się już u Pauliny :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział w akcji, świetny pomysł!
    Obserwuję oba blogi, e-mail: gabrysia19036@gmail.com
    Link do posta- Mój post- kliknij!
    Baner dodany! (podlinkowany post Pauli)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa akcja;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.