piątek, 24 kwietnia 2015

Fotograf miesiąca - Kwiecień

Witam was kochani, dziś kolejny post z półki 'fotograf miesiąca'. W tym miesiącu jest to  Andrea Olivo.  Andrea urodził się w 1980 roku w Afryce południowej.  Od 2003 roku zaczął pracować w Milanie jako fotograf mody.

Więcej nie będę o nim pisać, jeśli chcecie wiedzieć o nim więcej to sobie sami go wyszukacie. Ja chce wam pokazać jego moje ulubione zdjęcia, które właśnie mnie inspirują oraz motywują do pracowania nad moimi zdjęciami by dojść do takiej perfekcji.








 Nie mam praw autorskich do tych zdjęć - te zdjęcia pochodzą ze strony właściciela zdjęć: www.andreaolivo.com - zachęcam do odwiedzania tej strony by obejrzeć więcej zdjęć.

Nie wiem jak wam ale mi się jego prace naprawdę podobają! Dużo jego zdjęć dało mi nowe pomysły i mam nadzieję że udało by mi się te pomysły zorganizować w wakacje. To na tyle z mojej strony, do następnej notki kochani! ;*

10 komentarzy:

  1. Kreatywny pomysł na post :)
    Rzeczywiście, zdjęcia Andrea Olivo są inspirujące i ciekawe!
    Pozdrawiam i dziękuje za poklikanie u mnie♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, takie egzotyczne i niesamowite. Mają w sobie "to coś". Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow te zdjęcia są cudne! <3


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że te zdjęcia są piękne. Bardzo fajny pomysł na wpis :)

    Zapraszam do mnie na najnowszy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/04/matura-praca-studia-blog-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym fotografie, ale zdjęcia są świetne! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :)
    Zapraszamy do nas http://zuzazuzanna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie świetne fotografie! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne fotografie. Bardzo inspirujący post :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie - zdjęcia są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.