środa, 25 marca 2015

Sesja Pop Art

Oglądaliście film Nottinghill? Ja go nie oglądałam ale ostatnio byłam w miejscu gdzie ten film został nagrany. W niedziele odwiedziłam Nottinghill wraz z modelką i makijażystką, tak dziś pokaże wam nową sesje! Sophie, makijażystka wykonała genialną robotę wykonując make up w stylu 'Pop Art'.  Tą sesje planowałam już od trzech miesięcy lecz niestety co chwile jakaś modelka pisała że nie przyjdzie na sesje z różnych powodów, w pewnym momencie myślałam że się poddam. Nawet nie wyobrażacie sobie do ilu modelek napisałam w sprawie tej sesji oraz ile razy zostawiałam ogłoszenie w grupach na facebook'u o tej właśnie sesji. Ale w końcu się udało! I efekty są zadowalające, więc zapraszam do oglądania. (W komentarzy napisz literke 'J' jeśli przeczytałeś/aś tą cześć notki)

Mod: Simona
MUA: Sophie
Photo:










Zanim zakończę notkę, może nie którzy zauważyli zmianę wyglądu na blogu. Wiosna przyszła więc czas odświeżyć bloga.  Podoba się wam? Cały czas pracuje nad tym wyglądem ale myślę że jest ok. Najważniejsze jest to czy możecie się rozczytać. ( Jeśli przeczytałeś/aś tą cześć notki napisz w komentarzu po literce J, 'R*'). Dziękuję! Sprawdzam tylko czy ten blog ma jakiś czytelników a nie samych spamerów. Do następnej notki! :)

39 komentarzy:

  1. Przeczytałam tę cześć notki więc napisze tą literkę. J.
    Śliczne zdjęcia. Bardzo pomysłowe, dobrze, że się poddałaś, tak trzymać :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamusiuuu trzymaj mnie! Zakochałam sie w tych zdjęciach! *.*
    haha wlasnie umowiłam sie na sobote z moja ulubioną modelka na nową sesje :)
    Wiesz jakim mam problem? Kolezanki ktore do tej pory brałam na modelki czyli ta blondynka i ta ze zdjec z obecnego postu, niezbyt podobaja sie odbiorcom. Nie jedna osoba z mojego otoczenia powiedziala mi ze psuja mi tylko zdjęcia + nawet moja wlasna mama :O :D
    Chcialabym wziac jakies ladniejsze dziewczyny, ale poki co zadnej nie mam na wyciagnieciu reki ;c
    Chyba bede musiala dawac ogloszenie, jednak wolalabym pracowac z kims kogo znam :D
    Co do wygladu bloga wolałam poprzedni naglowek, był taki uroczy <3
    Dziekuje za wskazowki i bede zwracac na to uwage :) Bede cwiczyc, cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc :D

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  4. "J" "R*". Świetne zdjęcia i wygląd bloga jest równie świetny. Sam też myślę nad jakimś odświeżeniem wyglądu swojego bloga. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia :)


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia ;) cudowna sukienka :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. J,R - przeczytałam nie martw się. :)
    A sesja jest cudna i kreatywna!
    :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś jedna z niewielu osób które to przeczytało, w skrzynce mam jeszcze chyba z 10 komentarzy które jest spamem.

      A wiec dziekuje ze przeczytalas :)

      Usuń
  8. Podoba mi się ciekawie ! obserwuję !
    Zapraszam do mnie :)
    http://kodalinephotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo ambitne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!
    http://idezrobicbudyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie, to nie jest głupi pomysł :)
    haha cos ty, tamten był wlasnie fajny z tymi oczkami ;3
    W nastepnym poscie chyba zrobie cos podobnego jak ty z literkami, bo wydaje mi sie ze polowa komentujacych nie ma pojecia o tym co pisze w postach.
    Chcesz zobaczyc moje kociaki?

    https://www.facebook.com/video.php?v=859095760817001

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeejku, wybacz. Z nieuwagi wkleiłam zamiast linku do bloga link do filmiku :D

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, planuję taki makijaż na halloween zrobić :))
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNE, tylko tyle potrafię napisać.

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie oglądałam tego filmu. Jeszcze :D
    Ale pięknie Cię ucharakteryzowali ♥
    J, R
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam !
    www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ''J'',''R*'', robiłam podobny eksperyment ostatnio :) piękne zdjęcia jestem w nich zakochana ♥

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany są świetne :))
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja. W sumie najwazniejsze jest to zeby nie dopuszczac do siebie głodu :) ja zaczełam od nowa i mam nadzieje ze efekty beda widoczne za miesiac :) jak nie to sie mega załamie ;c
    Oj w nasteonym poscie tak zrobie. Byłam dzis na sesji z moja ulubiona modelką. Szczerze mowiac zdjecia wyszly bosko!! Przynajmniej tak mi sie wydaje :)
    Jutro dodam je na bloga i ocenisz :)
    Buziaki!

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne efekty sesji ;) zdjęcia rewelacyjne i modelka śliczna :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż jestem ciekawa, ile osób wstawi tu tą literkę "J" heheh jak zdąrzyłam się przekonać, w blogosfrze głównie znajdują się tzw "oglądaczki zdjęć", które zupełnie nie zwracają uwagi na to, co ma do powiedzenia dana osoba, czym chce się z nami podzielić :/ no niestety :/ ale ja wstawiam "J"- bo pooglądać lubię, ale poczytam również :)
    Aż się dziwię, że tyle osób Ci odmawiało, ja to bym się nawet nie zastanawiała, gdyby ktoś chciał mi zrobić profesjonalną sesję :) hehe Super wyszła- mega klimatycznie na pewno! :) :)

    Kochana mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka u mnie w poście? :) z góry dziękuję. I jeśli jakoś będę mogła się odwdzięczyć- to pisz :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia świetne jednak ten makijaż nie do końca do mnie przemawia ;) J.R
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah oj Asia, dziekuje ci za kilka slow od siebie, ktore napisalas dziewczynie kompromitującej się. Wlasnie napisałm jej kilka słów rowniez od siebie i założe sie ze nie zaakceptuje tego komentarza na swoim blogu jak i zrobiła z poprzednim. Troche żenujące. Dziewczyna ma niby 20 lat, ale chyba mało dojrzała jest :)
    Jestem załamana bo poki co na 26 komentarzy twoj jako jedyny mial na koncu literki PW. Popadłam w małego doła. i az mi sie odechciało pisać cokolwiek w nowych postach do zdjęc ;c
    Hmm jak najmniejsza liczba tym bardziej zamazane zdjecie? Okk zapamietam :)

    Buziaki! <3

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  23. Laska! Mam dla ciebie propozycję :)
    Bede teraz robic posta o tym kto rzeczywiscie czyta to co piszemy na blogu. Wymysliłam zeby zrobić taką małą akcję, cos w rodzaju konkursu. I chciałabym zebys zorganizowała to razem ze mną. Akcja ma polegac na tym ze blogerki ktore chca wziac w tym udzial: 1 zaobserwuja nasze blogi publicznie. 2 do kolejnego posta ktorego zdrobią mają wkleic w środek tekstu (jeśli przeczytałes wpisz na koncu komentarza litery PJ) 3 po okreslonym czasie beda musialy zliczyć komentarze ktore zawieraja literki PJ. Ta ktora bedzie miala najwieksza liczbe takich komentarzy wygrywa! (Oczywiscie my to sprawdzimy). Za 1 miejsce wyslemy jakies drobne prezenty, jeszcze wymyslimy co + zaobserwujemy bloga + dodamy bloga do zakładki "czytane błogi"
    Za 2 miejsce dodajemy bloga do zakladki czytane. Oczywiscie ja jestem chetna zeby zrobić takiego posta. Dam ci potem to wszystko do skopiowania i wstawisz na swojego bloga. Uwazam ze to bedzie swietny hit w blogosferze, bo wiekszosc dziewczyn mysli ze ich blogi są czytane gdzie tak naprawde wiekszosc komentarzy jest odnoszona tylko do samego tytulu ich postu. Co ty na to? Wchodzisz w to? :)
    Daj mi odpowiedz jak najszybciej i mam nadzieje ze sie zgodzisz :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  24. This great styling looks, Beautifully!
    all I really like.
    fallow4afallow?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. J, 'R* Przeczytałam, przeczytałam :) fajny blog. Bardzo mi się podoba twoja sesja i pomalowana twarz :) oryginalnie! Jeśli masz ochotę na obserwację, daj znać!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. "J, R*"
    Film oglądałam, a sesja świetna. Zarówno makijaż i sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia, ślicznie pozujesz. Jeju, zazdroszcze Ci mieszkania w Londynie :)

    http://me-behind-the-lens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne zdjęcia, śliczna sukienka<3 masz piekny wystrój bloga:)
    J,R:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli poklikasz uczciwie odwdzięczę się w 100% (u mnie pojawia się kto kliknął) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  29. JR oczywiście haha Świetny makijaż i sesja :) Dobrze, że nie poddałaś się i w końcu zrobiłaś tą sesję!
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. JR Jejku, gdybyś zamiast w Londynie szukała modelki na Śląsku, to byłabym pierwszą chętną! Chociaż tak naprawdę co ze mnie za modelka, ale zawsze miło iść na zdjęcia z kimś kto się zna na tym, co robi :)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, zwłaszcza przedostatnie, no a makijaż fajnie robi robotę. J
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz. :-)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie zdj. :D i śliczna ta sukienka *.*
    Zapraszam do mnie :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. JR, już komentowałam ale nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia ♥ no genialne to mało powiedziane :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.