wtorek, 17 marca 2015

Fotograf miesiaca - Marzec

Od dłuższego czasu się zastanawiam co tak naprawdę mogę pisać na blogu. Na początku blog był założony tylko po to bym mogla dodawać tu więcej zdjęć  z sesji i czasami dawać jakieś tutoriale dotyczące przerabiania zdjęć. Teraz na blogu jest trochę tego i trochę tego i się czasami zastanawiam czy to dobrze wygląda? Niestety gdybym dodawała na blogu tylko zdjęcia z sesji to ten blog był by pewnie zazwyczaj martwy bo nie zawsze uda mi się iść na jakąś sesje. Więc postanowiłam że raz w mięsiącu będę dodawać posta z 'fotografem miesiąca'. W każdy miesiąc na blogu pojawi się jakiś fotograf, nie ważne czy sławny czy nie, chodzi tu o ich prace. Jeśli jakiś fotograf mnie zainspiruję swoimi pracami podzielę się nim z wami.

A wiec zaczynamy.
W tym miesiącu to będzie:
Madame Peripetie znana również jako Sylwana Zybura.
Sylwana była urodzona w Polsce w 1979 roku i mieszka obecnie w Niemczech.
Głownie interesuje się surrealizmem, a o to jej prace:



 

 


 

 Madame Peripetie oficjalna strona: www.madameperipetie.com

Czemu wybrałam Madame Peripetie jako fotografa miesiąca?
Odpowiedz jest bardzo prosta, jej zdjecia nie są 'takie same', nie widzi się takich zdjęć na co dzień. W jej pracach nie ma zwykłego portretu dziewczyny która patrzy się w obiektyw i się uśmiecha lub robi jakąkolwiek inną mimikę. W jej pracach są różne 'nienormalne' stylizacje, i to mi się podoba najbardziej.  A wy co myślicie?

Dajcie również znać czy takie posty wam się podobają i czy z chęcią będziecie takie posty tu widywać :)

24 komentarze:

  1. Wow, zdjęcia są zdecydowanie nietuzinkowe. Lubię taki rodzaj eksperymentalnego artyzmu.
    Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga. Czasem odbiec od utartych schematów na rzecz czegoś nowego :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jestem pod wrażeniem zdjęć - są fenomenalne.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie zdjecie od dolu najbardziej mi sie spodobało, nie wiem czemu.
    Kochana jestes ze mi poklikalas :) Dziekuje ci za to i wiedz ze w tym momencie wedruje do ciebie moj szczery usmiech!
    Hmm napisałas ze brakuje ci wiedzy.. chyba zartujesz... >.< brakuje ci urody? Tez powariowałas! Nie masz talentu? Tu to już w gole przesadzilas. Robisz świetne zdjecia! Mi duuzo brakuje zeby ci dorownac :)
    Kochana prawda jest taka ze blogi z dobra trescią wogole nie sa doceniane. Zauwazyłam to przeglądając setki blogow. Doszło do tego ze 13 latki maja po 600 obserwatorów (pytajac kazdego o obs za obs) a wyswietlen tylko 5 tyś. i ich blog nawet nie wyglada normalnie. No ale coz zrobic. Takie daleko nie zajada :)
    Tez jestem pesymistka ale probuje patrzec na wszystko pozytywnie. Tez sprobuuj!
    Buziaki kochana i trzymaj sie :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku też myślałam, że będę prowadziła bloga fotograficznego, ale po czasie wszystko zmieniłam. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne :)

    w wolnej chwili zapraszam
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam tylko co mysle wiec nie masz za co dziekowac! :)
    Daj spokoj, przeraża mnie to. Zrozumialabym jeszcze gdyby mialy jakis ładny design, ale ich nawet na to nie stać :)
    I wgl wydaje mi sie ze Choies leci ze mna w kulki >.< napisali mi ze uzbierałam 120 klikniec czyli wartosc 12$, gdzie ponoc za 100 klikniec jest 30$ i mozna zrobic zamowienie, a mi napisali tylko zebym zachowała post i nic wiecej. Znowu dowod na to ze jestem pierdola zyciowa i nic mi nie wychodzi xd

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadziwiające zdjęcia!! :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow fantastyczne zdjęcia, nigdy nie słyszałam o tej artystce, mimo że z racji studiów fotografią się jako tako interesuję :) Bardzo oryginalne i bajkowe.
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pictures!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    Also, could you click on the links on my latest post? Thanks =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne ♥ jestem pod ogromnym wrażeniem
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na serię! W tym miesiącu wybrałaś bardzo fajną fotografkę, której prace mi się od razu spodobały, ponieważ są "inne". Mi najbardziej podobają się pierwsze dwa zdjęcia, a szczególnie to, gdzie zamiast twarzy jest niebieski kwiat :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow interesujące są te zdjęcia. Widać, że kobieta miała wizje, ale nie jestem do końca przekonana czy mi się podobają

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowne te zdjęcia najlepsze moim zdaniem trzecie :)

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! poprzez poklikanie w linki wygralas u mnie na blogu post promujący! Skikaj do mnie i poczytaj czy nie napisałam jakichs glupot :D
    Buziaki! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wybór. Mi także spodobały się te zdjęcia :)

    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dzięki :)
    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te zdjęcia ! :) świetnego bloga masz :*

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy autor :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, genialne zdjęcia!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne ona robi zdjęcia. Każda fotografia jest inna i to właśnie czyni autorkę zdjęć wyjątkową. :)
    obserwuje
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia:* /Gdybyś poklikała w linki z mojego ostatniego posta była bym bardzo wdzięczna w zamian zaobserwuję : )

    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/03/wiosna.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo artystyczne fotografie !
    obserwuję :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zdjęcia :) Jak najbardziej wstawiaj częściej takie posty, ładnych fotografii nigdy za wiele!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.