wtorek, 10 marca 2015

Wildfox shoot

Hej, co u was słychać?  U mnie jak najlepiej, znalazłam prace więc w końcu będę mogla sobie uzbierać pieniądze na swoje wydatki. Niestety to oznacza że będę mieć miej czasu na sesje i zajmowanie się blogiem bo najpierw będę musiała pogodzić prace ze szkołą.W dzisiejszym poście mam do pokazania wam zdjęcia z sobotniej sesji. Jestem bardzo zadowolona z tej sesji, tym bardziej że pogoda była piękna w Londynie w tą sobotę. W końcu poczułam wiosnę, mam nadzieje że dzięki wiośnie wpadnie mi więcej sesji. Do zdjęc pozowała Karolina, bardzo fajnie mi się z nią współpracowało i mam nadzieję że to nie była pierwsza i ostatnia współpraca.

Mod: Karolina Łapińska
















Założyłam również instagrama gdzie będę tylko dodawać zdjęcia z sesji: ZAPRASZAM TUTAJ.
Nie mam co się już dalej rozpisywać więc do następnej notki! :)

33 komentarze:

  1. Zdjęcia bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia zrobiłaś :) Powodzenia w nowej pracy

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia ;)

    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, genialne foty ! stylizacja jest mega wypasiona :-)!! buziaki
    Klikniesz u mnie w linki? moze wspólna obs? daj znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/03/sheinside-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej strasznie spodobala mi sie ta sesja! Wyglada tak... profeszjonal!
    Serio, modelka tez mi sie podoba. Ja chyba nigdy ci nie dorownam :D
    Kochana jestem ci bardzo bardzo wdzieczna za poklikanie! Nawet nei wiesz jak bardzo mnie to cieszy. Niestety jestem pierdola zyciową i nie dodałam na koncu linkow kodu naliczajacego klikniecia i wszystko poszlo na marne. Moglabys jeszcze raz wejsc i poklikac mi w tym nowym poscie we wszystkie linki?
    I nie martw sie. Nikt nie musi lubiec twojego chlopaka. Wazne ze sie kochacie a rodzina bedzie musiala to zaakceptowac.


    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)
    Gratuluję znalezienia pracy ;*
    Pozdrawiam,
    Czy mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Meeega stylizacja I super fotki! :-D www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja bardzo mi się spodobała :) Świetnie wyglądasz!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale to nie ja jestem na tych zdjeciach. ehh..

      Usuń
  9. wow, genialne zdjęcia i piękny outfit <3

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje słońce!
    Wiesz co mnie bardzo dziwi? Że masz tak mało obserwatorów. Dodajesz genialne zdjecia wiec tym bardziej tego nie rozumiem. :(

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ci wdzieczna ze mi pomagasz zwyklymi klikami. To dla mnie duzo znaczy! :)
    Ech obecnie ja juz sama nie wiem czego chce jesli chodzi o milosc. Boje sie ze moje uczucia zaczynaja wygasac :c a zniecheca mnie brak odpowiedzialnosci chlopaka.

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjęciach wyszłaś niesamowicie ! :))

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno, tylko ze to nie jestem ja, a zdjecia ja robilam :)

      Usuń
  13. Gratuluję Ci znalezienia pracy, choć ja bym się nie cieszyła jakoś bardzo, bo w końcu to praca... :p
    Bardzo podobają mi się zdjęcia na Twoim blogu, są genialne! Obrabiasz je jakoś? Jeżeli tak to w jakim programie? :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia i śliczna modelka w ślicznym stroju ^^ zadziornie wygląda, jakoś tak
    to gratulujemy zdobycia pracy i życzymy szczęścia w pogodzeniu jej ze szkołą, bo to moze być nienajłatwiejsze :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia : ) . Gratuluje znalezienia pracy . Pozdrawiam !

    Proszę o kliki w link sukienki , w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/sukieneczka-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, śliczne zdjęcia! fotograf widać doświadczony:) chętnie obejrzałabym zdjęcia z kolejnej sesji!
    ogólnie blog mi się podoba, więc obserwuję!♥
    zapraszam do mnie [klik♥]

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zdjęcia, wyglądasz zjawiskowo !
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach myślałam, że to Ty, w takim razie modelka przepiękna, pogratulować obycia przed aparatem :) Bardzo udana sesja, czekam na więcej :)

      Usuń
    2. Jak bys przeczytala post to bys zobaczyla ze modelowala Karolina 2 razy to napisalam :) ale i tak dziekuje ;)

      Usuń
  19. Śliczne zdjęcia, może wspólna obserwacja, jak zaczniesz to daj znać ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia i ładna też modelka! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia, stylizacja, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia, bardzo mi się podobają:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia i strasznie spodobała mi się stylizacja!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję znalezienia pracy! ♥
    Cudne zdjęcia :*

    HELLO-WONDERFUL - klik
    Mogę Cię prosić o kliknięcie u mnie w lik do bluzki? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz ♥ genialna stylizacja i zdjęcia
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, zdjęcia świetne. Bardzo klimatyczne. No i Twój outfit. Zdecydowanie trafia w mój gust. Lubię taki "amerykański" styl. U nas jeszcze chyba za zimno na takie zestawy :c

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kadry zdjęć!
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.