piątek, 6 marca 2015

Wystawa

Witajcie, mamy w końcu piątek. Macie jakieś plany na ten weekend? Ja mam mieć sesje jutro ( Sobota) wiec mam nadzieje że wypali. Trzymajcie kciuki. A co do dzisiejszej notki to chciałam wam zdać 'relacje' z wczorajszego wieczoru na którym odbyła się mała wystawa w Trend Micro Office.

Wystawa była organizowana przez moją szkołę dla firmy Trend Micro którzy zajmują się chronieniem danych w internecie itp. Ponieważ robię fotografię w szkole moja klasa i klasa z drugiego roku została poproszona o wykonanie zdjęć dla tej firmy. Tematem zdjęć była technologia i jej rozwój, oraz jak technologia na co dzień działa.  Każdy z nas został poproszony o stworzenie zdjęć w tej tematyce. Nie było powiedziane ile zdjęć może iść na tą wystawę więc można było zrobić więcej niż jedno.

A więc zaczęłam myslec i planowac. Niestety na początku to było dla mnie wyzwanie ponieważ ja interesuję się fotografią mody, więc trudno było mi wpaść na pomyl z przedstawieniem technologi na zdjęciu. Po paru dniach myślenia, przypomniał mi się film 'Martix' więc postanowiłam użyć efekt tych zielonych cyferek wraz z modą w swoich zdjęciach.

Oto moje pierwsze zdjęcie:


Te zdjęcie nie poszło na wystawę. Zbyt nudne i zbyt proste.
Później miałam jeszcze 4 sesje by porównać je wszystkie na koniec i wybrać najlepsze.
Teraz zobaczycie resztę zdjęć które przerobiłam i z których miałam wybrać najlepsze:


A o to te które wybrałam na wystawę:


Zdjęcie z wystawy:


Tak jak widzicie na wystawie znalazło się jedno zdjęcie. Czemu? Przecież miały być 3? Ha! Te same pytania zadałam wczoraj moim 'kochanym' nauczycielom. Jeszcze w Poniedziałek 23 Lutego gdy oddawałam prace jedna z moich nauczycielek (mam 3, 2 kobiety i 1 facet) powiedziała żebym dała 3 prace ponieważ dobrze się razem reprezentują i ładnie będzie to wyglądało. Jeszcze sama pomagała mi wybierać te zdjęcia na wystawę.  Gdy wczoraj przyszłam na wystawę, byłam rozczarowana, zawiedziona i w sumie zawstydzona bo na wystawę przyszła moja mama która chciała zobaczyć MOJE prace.  Podczas tej wystawy dowiedziałam się że dwójka moich pozostałych nauczycieli stwierdziła że zdjęcia są takie same więc nie warto było je tam zawieszać. Na początku gdy dowiedzieliśmy się ze mamy wystawiać nasze prace to była tylko nasza decyzja ile zdjęć damy a bez mojej wiedzy i zgody nauczyciele wydrukowali tylko jedno. Może i te zdjęcia są podobne, lecz inni też mieli podobne prace a i tak ich zdjęcia były wydrukowane 3 a nawet i 8 razy. TU możecie zobaczyć prace innych z wystawy.

Na wystawie były też rozdawane nagrody, niestety z góry było wiadomo że nie mam szans.
Jestem bardzo zła na nauczycieli i to w jaki sposób ze mną potępili, nigdy im tego nie wybaczę ponieważ to była moja pierwsza i możliwe ze ostatnia wystawa w życiu a oni ją po prostu mi ją zrujnowali. Chciałam żeby mama była dumna. No cóż chcieć to ja mogę....


Zanim zakończę ten post chce was zaprosić do polubienia mojego fanpage ze zdjęciami gdzie prawdopodobnie jutro znajdziecie nowości z nowej sesji! :)




Do następnej! :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywne zdjęcia! To nic, że pojawiło się tylko jedno, i tak prezentuje się mega! ;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Przykro mi z powodu wystawy, ale ważne, że chociaż jedno się tam znalazło i na pewno Twoja mama była z Ciebie dumna :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Przykro mi z powodu wystawy, ale ważne, że chociaż jedno się tam znalazło i na pewno Twoja mama była z Ciebie dumna :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omomomomomom! Boooosko! Zaszalałaś! :O
    Uchm, przydalyby sie jeszcze jedne ferie no nie? :D
    I jak z chlopakiem? Wszystko jest w porzadku? :)
    Kochana, mam dla ciebie nowe zdjecia to oceny wiec wpadaaaj! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te zdjęcia, szkoda że nie wystawili wszystkich trzech.

    ylyys.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :) gratuluję i pozdrawiam
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. haha dziekuje :)
    Jeeeejku! Fajnie! :) Ech ja tez bym chciala cos wynajac ze swoim zeby nie byc przy rodzicac, bo albo ja do niego albo on do mnie, a rodzice czasem wkurwiaja :D
    Zobaczymy jak to bedzie. To rozumiem ze wakacje w Polsce tak? :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, i bardzo mi przykro że masz takich nauczycieli, którzy naprawdę nie ładnie postąpili.

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaak? To wyobraź sobie jak ciezko bylo wyblagac rodzicow zeby moj chlopak pierwszy raz do mnie przyjechał. Misja byla w cholere ciezka, ale gdy poznali go blizej teraz sami wypytuja kiedy przyjezdza :)
    Fakt. ja na wakacje chyba tez pojde do roboty. Zamierzam kupic sobie laptopa, bo mczy mnie dzielenie sie kompem z bratem xd

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia ładne, szkoda że nauczyciele zachowali
    się tak jak się zachowali, powinni dać 3 jak już obiecali
    ale z nauczycielami nie warto się kłócić, znam to
    z własnego codziennego życia :) nie przejmuj się
    głowa do góry, to na pewno nie jest twoja ostatnia
    wystawa :) nie poddawaj sie tylko a wszystko będzie dobrze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwnie ze strony nauczycieli, na pewno to nie jest Twoja ostatnia wystawa :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  12. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia, świetnie je przerobiłaś ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com
    Moglabym Cie prosic o ocenienie moich zdjec w najnowszym poscie? Chcialabym wiedziec, co jest zle i nauczyc sie czegos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uchm domyslam sie co czujesz. Np ja bedac z Jedrkiem juz 3 rok nie poznalam jeszcze jego dziadków mimo ze tyle bylo okazji. Nasluchałam sie duzo milych rzeczy o mnie, ze jestem taka siaka i owaka, gdzie nie widzieli mnie nigdy na oczy. Po prostu aż przykro. Nie chce ich poznawac i mam nadzieje ze nie poznam.
    Trzymam kciuki zeby mamuska w koncu sie przekonala do chlopaka.
    Cale szczescie moja rodzina jest wporzadku.
    Kochana zapraszam na nowy post. Poklikasz przy okazji w linki? :)
    Buziaki ;*

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma czego zazdrościć, z pozoru spokojna rodzinka. Moze i wszyscy sa życzliwi, ale w ostatnich latach przestala byc tak jakby zgrana. Rzadziej dochodzi do jakichkolwiek imprez rodzinnych, co jest przykre bo rodzina w koncu powinna sie trzymac razem. No ale coz zrobisz.
    Mimo wszystko zycze ci zeby wszystko sie ulozylo i co do milosci nie mysl za duzo bo wtedy czlowiek glupieje. ja momentami żaluje ze tak wczesnie sie zwiazałam.
    Dziekuje za poklikanie! <3
    Buziaki :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :D
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.