piątek, 27 lutego 2015

Outfit

Witam was, po prawie dwóch tygodniach nie obecności wracam z kolejnym postem. Co u was słychać? Jak tam ferie minęły? Mi bardzo dobrze.
W tej notce chce wam pokazać kolejny outfit, jest to zwykły styl wyjściowy.




spodnie: Bershka / bluzka: OASAP / buty: Vans

Tym razem zdjecia były robione Go Pro Hero 4, więc jakość jest inna niż zwykle. Zdjęcia robione przy London Bridge.

Chciała bym was również zachęcić do obserwowania tego bloga na facebook'u.
Gdzie będzie można znaleźć konkursy. I gdzie mam zamiar postować codziennie zdjecia różnych stylizacji itp. Oraz informować was o nowych postach na tym blogu i nowych zdjęciach z sesji.


6 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia i śliczzna bluzka *,*


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kamerka robi super zdjęcia ! chodzi mi o jakość, a Ty ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam Cię do mnie. Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, szkoda, ze zdjęcia takie małe :C

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/deer_3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy kliknac w foty by je powiekszyc :)

      Usuń
  4. Mi ferie minęły bardzo szybko :/ Bardzo ładne zdjęcia! :)

    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.