piątek, 13 lutego 2015

Sesja z Irfan

Heeeej! :) W końcu zaczęłam half term po polsku 'ferie', tylko że moje ferie trwają tylko tydzień lecz lepsze to niż nic. Tydzień temu byłam na sesji z Irfan'em, Ci którzy obserwują mojego fanpage ze zdjęciami pewnie kojarzą o kogo chodzi. Dziś właśnie mam zamiar wam te zdjęcia pokazać jako to że to dopiero moja druga sesja w tym roku. Coś słabo rozpoczęłam ten rok ze zdjęciami, ale mam nadzieje że będzie ich więcej. Może jak już zacznie się robić cieplej? Oby! Już nie nawijam dalej i pokazuję wam zdjęcia:


By być na bieżąco z moimi pracami zapraszam do polubienia mnie na facebook'u:


Jeszcze ostatnio robiłam zdjęcia dwa razy w szkole w studiu na pewien projekt o którym mam nadzieję że wkrótce napisze. Może uda mi się coś wam pokazać z tych zdjęć. Tym którym też zaczęły się ferie życzę wam byście je spędzili jak najlepiej, a tym którym się ferie skończyły życzę powodzenia i przetrwania w szkole. :*

Do następnej notki! :)

25 komentarzy:

  1. uuuu, kochana! genialne foty!! :-))) super wpis :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dziekuje za opinie! W takim razie od dzis zmieniam ustawienia muzyki! Rezygnuje z automata wiec jak ktos bedzie chcial posluchacm to kliknie na górze play :D
    Co do sejsi.. Boskoooo! :D Zaszalalas poprostu! Najbardziej podoba mi sie wiekszość czarnobiałych zdjec. Wygladają jak z jakiegoś filmu. Nie mialaś tu problemow z mala iloscią światła?
    Co do związku, racja. Niestety to jest najgorsze gdy sie nie wie co ktos robi w danym momencie.. ja akurat 24/7 mam kontakt przez telefon, bo albo to gadamy a jak nie to leca tysiace smsów :D
    Przyznam ze ja tez wypadam słabiotku jesli chodzi o sesje. W tym roku nie mialam jeszcze zadnej sesji! ;c
    Ale robi sie juz coraz cieplej wieeec mam nadzieje ze niedlugo cos się uda:)
    Buziaaaki ;*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Mają swój klimat i to jest w nich świetne! Gratuluję i czekam na kolejne.

    Zapraszam: nusiiak.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) Ja nie robię sesji, chyba, że najbliższym.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wygląd bloga! no i widać,ze masz rękę do zdjęć. rozwijaj talent.
    http://polsko-powstan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdjęcia, mogłaś zrobić więcej z dymem, takie są świetne. :>
    Ja w tym roku narobiłam wiele sesji, ale jeszcze jestem amatorką.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia, jakim aparatem robisz? ♥
     Mój blog - klik
    asiik-blog.blogspot.com
    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Oczywiście jak spodoba ci się mój blog. Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś naprawdę genialne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na naszym blogu

    http://the-girls-which-bite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tez zajmuje sie fotografia :)

    obserwuję liczę na rewanż :)
    zostawisz po sobie mały ślad u mnie na blogu?
    wantbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cudowne zdjęcia! Masz ogromny talent, oby tak dalej :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Duży talent fotografa i dobry model. Efektem są zdjęcia!
    Świetna robota.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, masz mega talent! :*

    www.HELLLO-WONDERFUL.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, naprawdę mi się podobają:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia
    Zapraszam :))
    Slodkasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sesja i świetny model :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne zdjęcia :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuu w takim razie powodzenia w sesji! :) Ja dziś mialam iśc ale kolezanka stwierdzila ze jest za zimno wiec chyba lipa ze zdjec :( a tak juz sie napaliłam bo nie moge sie doczekac kiedy bede miala co wstawić na bloga!
    Jeszcze pech chcial ze zgubiła mi się koncówka do ładowarki dzieki ktorej moge podpiąc do kontaktu, a bez niej nie ;c
    W kazdym badz razie czekam na kolejna sesje! *.* Co do ciebie i chłopaka życze wam jak najlepiej i trzymam za was kciuki! :)
    Buziaaaki :)

    Obiektyw mym okiem

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne zdjęcia! :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.