poniedziałek, 9 lutego 2015

Walentynki z OASAP

Hejo! :) Co tam u was słychać? Jest poniedziałek dla nie których z was to ostatni tydzień i w końcu doczekacie się ferii, w sumie tak jak ja.  W tym tygodniu wypadają walentynki, nie którzy je spędzą samotnie, nie którzy spędzą je z drugą połówką  a nie którzy spędzą je w gronie znajomych, dla tego przygotowałam dla was dziś notkę ze strojami z OASAP, nie koniecznie muszą być one na walentynki, walentynki to tylko dobra wymówka na to by zrobić małe zakupy. Dla tego chce podzielić się z wami przecenami z OASAP na kilka sukienek i nie tylko.


Brightly Hued Spaghetti Strap Backless RompersStrapless Lace Bandeau Chiffon Skater DressSexy Black Strappy Bodycon Dress
       >1<                                                   >2<                                          >3<

Retro Dream Floral Cutout Sleeves Slit DressGolden Flashy Sequin Textured Skater DressShoulder-Straps Scalloped-Detail Dress
   >4<                                                  >5<                                           >6<

Więcej ubrań z przeceny walentynkowej znajdziecie TUTAJ.

To tyle na dziś, do następnego postu! Trzymajcie się :*

9 komentarzy:

  1. Cudowne propozycje :))
    Zapraszam : http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza 3 i 6 klasyczne ale zachwycające :)
    zapraszam do mnie :*
    http://agnieszkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne sukienki:) poklikałam

    poklikasz u mnie w linki? to dla mnie bardzo ważne, postaram się jakoś odwdzięczyć:)
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sukienki :3

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki ^^
    może wspólna obserwacja? gigga-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sukienki! *.*
    Bede taka dobra i poklikam ci w linki :D
    Hah skoro oferujesz swoja pomoc do od razu mam do ciebie pytanie. Robiłaś kiedyś zdjęcia w nocy kiedy było ciemno ciemno? :D
    Życze wam jak najlepiej! Jesli chodzi o mnie to wczoraj mielismy klotnie, a dzis wieczorem zamierzamy wyjasnic sobie wszystko juz do konca. Glownie chodzi o zazdrosc ;c
    Mam nadzieje ze wkoncu zacznie mi ufac w 100%
    Zapraszam na nowy wpis! :3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki są naprawdę śliczne!
    Przyznam szczerze, że sama nie wiem, którą bym wybrała. Jak dla mnie odsłaniają zbyt dużo... Ale to ja... Dziewczyna, która mogłaby chodzić tylko w golfach! Mam nadzieję, że kiedyś mi to przejdzieee...
    Pozdrawiam Cieplutko ♥
    http://please-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sukienki, zwłaszcza 3, poklikałam oczywiście :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się asortyment tej firmy :):)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.