wtorek, 3 lutego 2015

Inspiracje 1.

Cześć wam! :) Zacznę post od informacji dotyczącej zmiany nazwy bloga (po raz kolejny) teraz zamiast joannaruminska to blog jest pod nazwą comocarmen. Czemu zmieniłam nazwę? Nie podobało mi się używanie mojego imienia i nazwiska w nazwie bloga, dziwnie to wyglądało. Po za tym czas na ZMIANY! Bardzo chce by na tym blogu i nie tylko nastąpiły zmiany więc trzymajcie za mnie kciuki bo przede mną dużo roboty.

A o czym dziś post?
No właśnie, prosiliście mnie bym napisała coś o fotografii więc będzie o fotografii.
A dokładnie to chciałam zacząć post od inspiracji. Już kiedyś tu taki post był (jeśli chcesz ten post zobaczyć kliknij tu). Lecz tym razem postanowiłam to napisać inaczej.

Jako że w collegu robię fotografie nauczyciele non stop każą nam szukać różnych fotografów i każą nam pisać o nich biografie oraz opisać ich styl robienia zdjęć. Jest to bardzo denerwujące zajęcie przynajmniej dla mnie ale dzięki temu można się dużo dowiedzieć jak i znaleźć dużo inspiracji.
Ja ostatnio napotkałam się na fotografkę Magdalenę Wosińską i właśnie to ją i jej prace chce wam przedstawić.  Oto kilka zdjęć z jej galerii:


 Może przesadziłam że trochę ale musiałam się z wami nimi podzielić, tak mi się spodobał jej styl że aż sama z chęcią wzięła bym aparat i porobiła zdjęcia właśnie w takim stylu! Jeśli chcecie zobaczyć więcej jej prac wpadajcie tutaj. Istnieje jeszcze filmik w którym Magda opowiada o swoich zdjęciach
 tutaj. Jeśli macie czas to polecam zajrzeć. I jeśli jest ktoś tu z Londynu kto by z chęcią wykonał ze mną zdjęcia w takim stylu to bardzo proszę pisać do mnie.

A więc jeśli szukacie inspiracji wyszukajcie sobie rożnych fotografów sławnych czy nawet i nie sławnych i popatrzcie na ich style. Bardzo polecam wam bloga 500photographers, ja tam zawsze znajdę jakiegoś fotografa który mnie zainspiruje.

Mam nadzieję że ten post komuś pomoże w znalezieniu inspiracji do sesji, lub może komuś przywróci wenę. Pozdrawiam i do następnej notki :*








14 komentarzy:

  1. Super napisany post, fajne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo inspirujące zdjęcia! <3

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspiracje :).
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i bardzo miły komentarz ;) No , ma kobieta dosyć specyficzny styl, ale nie powiem...ciekawy ;) Zdjęcie na fotelu bardzo mi się podoba, jest takie zmysłowe ;)
    Pozdrawiam, Sylwia

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post and great photos. Like a lot. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sprawy. Już myslalam ze o mnie zapomnialas ;c
    Jesli chodzi o post, nie wiedzialam ze uczysz sie w szkole fotografii :) Ja zaluje ze od razu nei poszlam do szkoly o profilu fotograficznym ;c
    Opowiadaj co u ciebie słychac i jak bylo w Polsce ! :)
    I oczywiscie zapraszam cie do zajrzenia na nowy post ;*
    Buziaki!

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower (80). I hope you can follow me back.
    Btw, such a great post.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe inspiracje :) jeszcze nigdy nie spotkałam się z takimi zdjęciami :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje :)
    Zapraszam : http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię posty z inspiracjami :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że Magda ma pomysł na to jak przedstawić daną rzecz za pomocą swojego obiektywu. Zdjęcia nagich kobiet od tyłu mają w sobie coś intrygującego, wielki plus dla niej za odwagę i kreatywność ;) Obserwujemy twojego bloga i chętnie dowiemy się więcej np. jak wyglądają twoje zajęcia z fotografii!
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje :)

    www.magicznerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie śniegu niestety też już nie ma...deszcz go zabił :(

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. MIŁO ŻE NIE JESTEM SAMA! Powiem ci tak. Jesli ktos bedzie ci powtarzac zebys zmienila swoje nastawienie zatkaj uszy i idz za wlasnym glosem. Uwazam ze nie powinno sie myslec o wszystkim zle, ale my pesymistki wiemy swoje i nikt nas do niczego nie przekona! :)
    Ja za to chcialabym brac udzial w jakis zajeciach bo sama niektorych rzeczy chyba sie nie naucze jesli chodzi o fotografowanie. Mowisz ze chlopak przylatuje w ferie? To rozumiem ze zdecydowaliscie sie na zwiazek na odleglosc? :) Trzymam wiec na was kciuki! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.