środa, 28 stycznia 2015

Biała bluzka z OASAP

Cześć, dzisiejszy post raczej krótki ponieważ jak mówiłam w poprzednim poście chce wam pokazać kolejną rzecz która przyszła mi w paczce od OASAP.

Jest to biała bluzka:


Bluzka jest również dostępna w kolorze bordowym :)

Niestety nie miałam czasu by zrobić lepszych zdjęć oraz całego outfit'u ale postaram się na dniach coś wykombinować, bo myślę że ta bluzka się fajnie reprezentuje. 

+Myślę też nad zmianą nazwy bloga, jak myślicie dobry pomysł? Jakoś wykorzystywanie mojego imienia i nazwiska nie pasuje mi do nazwy bloga. 

+Oprócz obiecanej notki z całym outfitem do tej bluzki, co byscie chcieli tu zobaczyc? Moze cos na temat fotografii? Lub coś na temat mieszkania w Londynie? Myślałam też o nagraniu vloga o mieszkaniu w Londynie, chciał by ktoś to obejrzeć? Jeśli tak to możecie zostawiać pytania na które bym odpowiedziała w tym filmiku.

Zapraszam do polubienia fanpage'a by być na bieżąco z nowymi postami. :)






7 komentarzy:

  1. Uwielbiam koronkowe elementy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zamawiałam nic z tej strony. A bluzka bardzo ładna.
    Z chęcią bym poczytała o fotografii, może nauczę się czegoś od Ciebie.
    Zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w tym kolorze ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka jest cudowna *.* Życzę Ci udanej współpracy i trzymam kciuki :) Pozdrowionka :*

    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej bluzeczce ;)
    Ja bym prosiła o posta fotograficznego z poradami itp :)

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bluzka, taka delikatna :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna bluzeczka, podoba mi się:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.