piątek, 23 stycznia 2015

outfit #1

Witam was wszystkich ponownie. Jak już mówiłam w końcu postanowiłam tutaj wrócić. Ponieważ wczoraj przyszła do mnie paczka z OASAP, w dzisiejszym poście pochwale się moimi zakupami.



bluzka: OASAP / spodnie: H&M / buty: Nike / zegarek: OASAP

Nie wiem jak wam ale ta bluzka tak mi wpadła do gustu, jest czarno biała czyli to co lubię najbardziej nosić.  Polecam każdemu jeśli podobają wam się bluzki z takimi nadrukami. Co do zegarka, tez bardzo mi się spodobał, lecz niestety jeśli szukacie zegarka który dokładnie powie wam czas to nie radze go kupować ponieważ ten zegarek wam w tym nie pomoże. Ten zegarek nadaje się bardziej na dodatek który możecie założyć by nie mieć pustych rąk. Niestety ten zegarek na razie jest nie dostępny.

Dziękuje za wszystkie komentarze i odwiedziny. Do następnej notki gdzie pokaże wam kolejna bluzkę którą zamówiłam z OASAP. 

Zapraszam do polubienia fanpage'a by być na bieżąco z nowymi postami. :)



7 komentarzy:

  1. nawet fajna ta bluzka , mi się podoba ,
    wpadnij do mnie jeśli miałabyś ochotę
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko bluzka xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabrałabym ci tę bluzkę XD
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię chodzić w czarno-białych ubraniach, więc bluza mi się podoba :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :):)

    zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.