wtorek, 2 grudnia 2014

Wildfox

Hej, co u was słychać? Mamy w końcu Grudzień, nie długo święta a ja 10 Grudnia lecę do Polski. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, bo w końcu odpocznę od codzienności i spotkam się z moją rodziną i przyjaciółmi których nie widziałam już 4 miesiące. Dziś kolejna notka w której pokaże wam co dostałam w paczce od OASAP. To już ostatnie 2 rzeczy które do mnie przyszły, czyli bluza i obudowa do Iphona.


Case: OASAP / Bluzka: OASAP / Spodnie: H&M / Vans: Office

Nie jestem posiadaczem Iphona, on należy do mojej siostry ale że zbliżają się Mikołajki postanowiłam jej zrobić drobny prezent i zamówiłam jej właśnie ten iPhone case.

Myślę co napisać w kolejnej notce i albo dodam zdjęcia z bardzo zaległej sesji albo zrobię post w którym pokaże wam moje pakowanie do Polski. A może oby dwa posty? ;) Co myślicie?

Jesli macie lookbook'a to zapraszam i do mnie:



Zapraszam do polubienia mnie na facebook'u, mam zamiar tam dodawać częściej posty nie tylko związane z nowa notka na blogu. Brakuje jeszcze 20 osób by było 100 polubień. Zapraszam.


(Może jak wybije 100 polubień to zorganizuje jakiś konkurs,co wy na to? :))

Pozdrawiam was wszystkich i do następnej notki ;*

14 komentarzy:

  1. Bluza jest genialna :)
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób oby dwa posty! Uwielbiam czytać Twojego bloga, więc chętnie zobaczę oby dwa posty ;) Co do tych zdjęć to są bardzo ładne, poza tym podoba mi się bluza :D

    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Twoich Vansach. Są genialne.
    Bluza również mi się podoba, ale prawdopodobnie sama bym jej nie założyła. Mam jakąś chorobę chyba, bo noszę tylko czarne rzeczy XD Case również fajny.
    Oby do kolejnej notki, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy case :)
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to już tylko tdzień i będziesz w Polsce ;)
    kliknęłam, klikniesz też u mnie? :*

    * www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post i sliczne zdjecia. ;3

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty ładna jesteś ;c


    http://onlywannabeskinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post. Zazdroszczę ci że mieszkasz w Londynie. Ja osobiście sama chciałabym tam kiedys się przeprowadzić bo strasznie podoba mi się to miasto.
    Ja też chciałam kupić sobie coś takiego na telefon ale jednak zrezygnowałam

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za oby dwoma postami, bardzo chętnie je przeczytam :):)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No cześć kochana! ;*
    Jeeejku, mam coraz mniej czasu zeby wejsc na bloga ;c
    Bluza wygląda świetnie i wygladasz w niej szczuplutko (gdzie bluzy zazwyczaj pogrubiają) :3
    Och chcialabym gdzies w koncu wyjechac a nie gniezdzic sie w tym Szczecinie, w ktorym nic wlasciwie nie ma O.O
    Ech jesli chodzi o moj zwiazek to jak narazie jest wszystko ok. Mam nadzieje ze tak zostanie. Nie moge sie juz doczekac jego przyjazdu do mnie, bo juz zaczynam miec dziwne mysli w glowie ktore ciezko jest mi odpedzic. Po prostu ten jego brak przy mnie powoduje ze zaczynam juz swirować. A klotnie byly przez to ze zaczelismy coraz mniej rozmawiać + napisal do mnie jeden koles na gadu z ktorym troche rozwinelam znajomosc i niestety sie chyba zauroczyl we mnie. Chcial mnie przekonywac do siebie (mieszka 100 km ode mnie). Cale szczescie nie doszlo do spotkania bo balabym sie co by bylo potem. Obecnie ogarnelam sie i on bardzo dobrze wie ze nic wiecej nie bedzie jak tylko zwykla znajomosc przez gadu. W sumie tego sie caly czas trzymalam, ale wyszło jak wyszło. Wazne ze jest juz ok. Do konca nie czuje sie nasycona szczesciem, ale moze po przyjeździe chlopaka to sie zmieni. Przynajmniej mam taka nadzieje :)
    Nie tesknisz czasem za swoim starym zwiazkiem? Chodzi mi o to czy nie chcialabys wrocic do tego co bylo wczesniej, czy coś czujesz..

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co powiesz zebysmy napisaly do siebie listy jak przyjedziesz do Polski? :) Podasz mi wtedy ten tutejszy adres :)
    To beda takie prezenty świąteczne :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza. Chciałabym pojechać kiedyś do Londynu ;))
    Zapraszam http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.