niedziela, 30 listopada 2014

Striped Chiffon Top

Witam, tak jak pisałam w poprzedniej notce, po kolei pokaże wam rzeczy które dostałam w piątek od OASAP. Więc kolejną rzeczą, która przyszła w paczce była to koszulka w paski. Przygotowałam więc outfit by wam pokazać jak koszulka się reprezentuje.


Koszulka: OASAP / Spodnie: TK Maxx / Buty: New Look / Marynarka: Matalan

Jestem zadowolona z tej koszulki, ponieważ mogę ją założyć do wszystkiego. Bardzo dobrze reprezentuję się w stylu eleganckim jak i w stylu klasycznym a także dobrze wygląda z ciuchami na co dzień.

Jeśli posiadacie Lookbook'a to zapraszam do Hype'owania.



Również zapraszam do polubienia mnie na Facebook'u by być na bieżąco z nowymi postami:

6 komentarzy:

  1. Okk! Ja jak tylko poczułam to zimno... odechciało mi sie jakichkolwiek zdjec na dworze :D
    Jedziesz do Polski? To fajnie :) Tutaj to jest dopiero nudna i szara rzeczywistość :)
    Hmm u mnie? Obecnie źle sie dzieje, ale do końca to jeszcze do mnie nie dociera. U mnie w zwiazku pojawił sie brak zaufania do mnie ze strony chłopaka. Sa ciągłe kłotnie przez jego zazdrosc. Ledwo co moge wyjść na piwo do pubu a co dopiero do klubu. O tym nie ma mowy. Zaczelo mnie to denerwowac bo dopiero teeraz dostrzegłam ze jestem wlasciwie jak na smyczy. Tez ta odległosc wzystko utrudnia. Gdyby mieszkał tu na miejscu, mogłabym razem z nim isc potanczyć... no ale kurcze, oczekuje tylko zaufania, ktore jest podstawą w związku ;c
    Nie mam juz momentami sił.

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie ;) śliczne zdjęcia!
    Zapraszam, będzie miło gdy wpadniesz ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.