piątek, 28 listopada 2014

Pędzle OASAP

Hej, dziś przyszła do mnie paczka z OASAP a więc postanowiłam napisać nowa notkę i pokazać wam po kolei co w niej dostałam. Pierwszą rzecz którą wam pokaże to zestaw pędzli do makijażu. Ostatnio postanowiłam się nauczyć robienia makijażu, bardzo przydatne jest to tym bardziej gdy jest się fotografem i czasami jest trudno znaleźć makijażystkę na ostatnią chwile.

W zestawie znajduję się 15 pędzli; pędzel do podkładu, pędzel do pudru, pędzel do cieni, pędzel do brwi, pędzel do błyszczyku, pędzel do tuszu itp.

Pędzle są miękkie, i wyglądają na dosyć dobre. Nie mogę się doczekać by je przetestować. Mam nadzieję że będę mogła je używać przez długi czas.

Pędzle są jeszcze przecenione i kosztują $18,79. By je kupić klikajcie TUTAJ :)


By być na bieżąco z moimi postami zapraszam do polubienia mnie na facebook'u:


17 komentarzy:

  1. Naprawdę fajnie wyglądają te pędzle :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak ci się sprawdzą te pędzle :) Fajnie by było jakbyś zrobiła o nich recenzję za jakiś czas :))

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobry pomysł, spróbuje to zrobić :)

      Usuń
  3. wyglądają interesująco, oby sprawdzały się równie dobrze :)
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/shop-overview.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na porządne i na pewno nie tylko ja Ci zazdroszczę :) Tak, z tą recenzją to dobry pomysł na posta kolejnego:)
    Obserwuje i liczę na to samo:)
    qualcossa-di-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają fajnie, na pewno tak też będą się sprawdzać :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie "etui" na pedzle swietnie sie sprawdzaja w podrozach ;) Daj potem znac jak sie sprawuja pedzelki ))

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I was looking you kind of blog from a long time finally I got your blog thanks you due to you blog I go so many help for my blog http://www.guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebuję właśnie takich pędzelków! Cały komplet byłby najkorzystniejszy! ;)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to tylko pędzle, ale na zdjęciach, w tym różowym etui wyglądają nieziemsko.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz :)
    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zainwestowałam w pędzle, ale nie odważyłabym się nikogo umalować :x Mam dwie lewe ręce!

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak sprawuja sie pedzelki. Ale jedno jest pewne- switnie beda wygladaly jako dekoracja
    http://505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądają te pędzle, ciekawa jestem jak będą się sprawować :)

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.