niedziela, 23 listopada 2014

OASAP whishlist

Hej, co tam u was słychać? U mnie dobrze weekend mi zleciał bardzo szybko a ja w sumie nic nawet nie zdążyłam zrobić. Święta za miesiąc więc czas robić listę życzeń na prezenty, dziś mam zamiar podzielić się z wami moim ubraniowym wishlit z OASAP.


Nie tylko zbliżają się święta ale także nowy rok i moje urodziny, na tą okazję przydały by się jakieś sukienki.


 W mojej szafie mam bardzo mało, lub nawet wcale koszulek na długi rękaw, więc mój wishlist musi je mieć.


 Chcesz być na bieżąco z moimi postami?
Polub mój fanpage na facebook'u.


4 komentarze:

  1. poklikałam! mogę prosić o to samo u mnie? ♥♥


    http://hello-wonderful.blogspot.com/2014/11/winters-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oasap! Poklikałam

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne propozycje :)
    Pozdrawiam i obserwuję www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje kochana za wskazówke! :) Hmm moj ma 24 mega pixeli. Myslisz ze moglabym zatem smialo zmniejszyc rozmiar zdjec do srednich czy mimo wszystko zostawić? :)
    Własnie miałam zamiar powtórzyc taka sesje bo miejsce bylo magiczne i nawet całego nie zdażyłyśmy obejść, ale nie wiem kiedy bo robi sie coraz zimniej ;c
    Poklikałam oczywiscie :) A tak wgl to co u ciebie słychac? :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.