wtorek, 4 listopada 2014

Halloween shoot

Hej, jak pisałam w poprzednim poście mam dziś dla was do pokazania sesje która odbyła się 25 października. Sesja miała być na Halloween więc zdjecia dopiero udostępniłam na moim fanpag'u w piątek (31/10).  Bardzo miło spędziłam w ten dzień czas wraz z modelem, modelką i makijażystką. To była przyjemna współpraca i mam nadzieję że uda mi się jeszcze raz z nimi współpracować. Dziś byłam na kolejnej sesji więc zapraszam do sprawdzania i polubienia mojego fanpage:



Mod: Cat Voysey & Benas Linkiavicius
MUA: Erika Will


12 komentarzy:

  1. najlepsze zdjęcia zombie-girl i zombie-boy jakie widziałam!
    szacuneszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia, bardzo inspirujące :)


    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! Świetne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem :) marzy mi się sesja w takim stylu, może szukasz jakiejś dziewczyny do zdjęć? ;D

    Zapraszam do mnie :)
    http://redonmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są genialne! Odwaliliście kawał dobrej roboty, gratuluję ;)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie jestem z Londynu :( wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przerażający makijaż. ;) Bardzo udały Ci się te zdjęcia.

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i perfekcyjny makijaż! Zasługujesz na większą popularność! Pozdrawiam :* [zrob-sesje.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  8. Sejsa wyszła genialnie! Profesjonalista lepiej by tego nie zrobił.Jaram sieee! :D
    Kochana wybacz ze odpisuje po takim czasie ale wczesniej nie mialam mozliwosci. Weszłam w link i przegladałam twoje zdjecia ze strasznym zaciekawieniem. Czasami myslami byłam w tamtych miejscach :D
    Stwierdziłam ze zreczywiscie dobrze jest cwiczyć robiąc zdjecia kazdemu, bez wzgledu na jego urode. Chce tez pokazać niektorym dziewczynom że są tak naprawde piekne z odrobiną makijażu a nawet bez niego :)
    Zapraszam cie do ogladania nowych zdjeć z sesji ktora miala byc halloweenowa, ale przez złą organizacje dziewczyn był mały nie wypał i wszystko było robione bez zaplanowania. Mam nadzieje ze cos z tego wyszło.. z reszta sama wejdz i zobacz :) Czekam na komentarz! ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. GENIALNE ZDJĘCIA <3

    zapraszam do mnie
    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju, miałam taki zamysł ale nie miałam wizażystki XD
    geniaaaaaalna sesja! propsy ogromne <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.