niedziela, 2 listopada 2014

Oversized Lapels Tweed Coat

Witam.  Jutro poniedziałek co oznacza powrót do colleg'u... Jak ten czas szybko leci dopiero co miałam cały tydzień wolnego a minęło to tak szybko jak by trwało to sekundę. Niestety nie mogę narzekać bo we wtorek znowu wolne. Przechodząc do postu...

Dzis Oasap ma dla was kurtkę. Jest piękna gdy sama ją zobaczyłam to sama zastanawiałam się nad zakupem. Pasuję do wszystkiego, spodni lub spódniczki.

http://www.oasap.com/?fuid=244443

Przeceniono kurtkę z $75 na tylko $39.90, więc warto przemyśleć kupno tym bardziej że jest akurat na tą porę roku.

Bardzo krótko dziś, ale myślę  że we wtorek pojawi się tu następny post. Miłej końcówki Niedzieli. :)
By być na bieżąco z nowymi postami zapraszam do polubienia mnie na facebook'u:

4 komentarze:

  1. swietny blog :) Czekam na kolejny post :D

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great coat! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.