czwartek, 30 października 2014

ROMWE Bralet + jesienna kolekcja Diamante Wear

Witam wszystkich. W dzisiejszym poście pokaże wam mój outfit, zanim do tego przejdę to chce was zaprosić na stronę Diamante Wear gdzie znajdziecie nową jesienną kolekcje. Nie możecie tego przegapić!

Baner


Jutro Halloween, macie jakieś plany? Ja mam zamiar jechać do centrum Londynu i posiedzieć tam ze znajomymi, myślałam nawet nad zabraniem aparatu i zrobieniu małej 'fotorelacji'. Co wy na to? :) Ci którzy nie obserwują mojej strony na fanpagu, zdradzę wam sekret że jutro pojawią się zdjęcia w tematyce Halloween, zapraszam do sprawdzania fanpage'a, a niedługo cała sesja na blogu.



Koniec gadania, przechodzę już do pokazywania wam mojego nowego zakupu z Romwe.

 

bralet: Romwe / spodnie: H&M /  sweter: TK Maxx / buty: ?


zapraszam was do obserowania mnie na instagramie:



oraz do polubienia mojego bloga na facebook'u:



12 komentarzy:

  1. Cudny jest ten bralet, bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz! Bralet cudo♡

    brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana bosko wyglądasz! *.*
    Ja też szykuje sesje halloweenową, ale na twoja czekam już z niecierpliwością :)
    Zamierzam isc sie odprężyć w pubie przy jakims piwku a potem lece na noc horrorów z dziewczynami. Miłego wieczoru życze ;3
    Od teraz umawiam sie z pierwsza wolną dziewczyną. Masz racje trzeba cwiczyc bo nawet z dziewczyny o dziwnej urodzie mozna zrobić na zdjeciach piekną :)
    Jesli chodzi o zwiazek na odleglosc to nie strasz mnie :D mam nadzieje ze wytrwam, nie ma innej opcji :D czekam tylko az skoncze technikum i wkoncu bedzie mozna byc razem! :)
    I dziekuje ! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz!


    _______________________
    fashionblogger, styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, śliczny jesienny klimat na zdjęciach:) mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wyglądasz ! <3
    Cudowny jest ten bralet ;33

    Pozdrawiam !
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta stylizacja. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!Kobieco z finezją i kolorystyka dopełnia się z tłem:)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny sweter i bardzo do twarzy Ci w czerni. ;) nie zdążyłam się wypowiedzieć przed halloween, ale mam nadzieję, że pojechałaś do centrum Londynu z aparatem i doczekamy się fotorelacji. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tego Londynu...
    Piękny, jesienny krajobraz.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.