piątek, 17 października 2014

Autumn Photoshoot

Hej, witam wszystkich. Dziś kolejna notka z zdjęciami z sesji, tym razem klimat jesienny. Pewnie zauważyliście sami że dużo fotografów wykorzystuje te porę roku na zdjecia w tle liści. Postanowiłam zrobić to samo chociaż może się już to wydawać nudne. ( A jesieni jeszcze nie koniec xD) Tym razem przed moim obiektywem stanęła Natalia. Bardzo miło mi się z nią współpracowało, myślę że atmosfera na sesji była przyjemna, a zdjęcia wyszły tak, jak powinny.

By być na bieżąco z moimi pracami zapraszam do polubienia mnie na facebook'u:


 Natalia przygotowała dwie stylizacje do tej jesiennej sesji.
Stylizacja 1:


Stylizacja 2:


Jak wam się podoba? :)

By widzieć nowe posty na moim blogu zapraszam do polubienia mnie na facebook'u:

29 komentarzy:

  1. Kocham jesień, więc wybieram pierwszą stylizację, po prostu pięknie:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia rewelacyjne! :)

    zapraszam do mnie ;*
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia. Śmiało mogę polecić mascarę jak i szminkę. Jest to druga mascara z Rimmel zaraz po wonder'full argan oil z której jestem zadowolona :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana oczywiscie ze przeczytalam to co mi napisalas w tamtym poscie i mialam ochote napisac wczoraj jeszcze wiecej odnosnie tego tyle ze nie wiedzialam czy ta wiadomosc sie wyslala i pisalam to na telefonie bo rzadko kiedy mam dostep do pc.
    Wiesz co? Jestes moim aniołkiem ktory czuwa nade mną w blogosferze :)
    Wiem wiem, za kazdym razem jak tylko cos dodam to dam ci znać na blogu, bo dla mnie tez jest niewygodne wybieranie z listy blogów, ale twoj wyjątkowo zapamiętałam :)
    W niedziele wybieram sie na sesje, na ktorej wyprobuje robic zdjecia w trybie manualnym :)
    Jeszcze raz to napisze, jestem wdzieczna za wszelkie rady bo dzieki tobie w krotkim czasie ogarnełam co i jak :)
    buziaki ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ale cudowne zdjecia :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecie zdjęcie jakoś szczególnie mnie urzekło, piękne!:)
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!! Zapraszam do siebie. u mnie też fotograficznie. Dodaję do obserwowanych :)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się podoba! :) Rewelacyjne zdjęcia, pokaż je w większej rozdzielczości, lepiej będzie się oglądać :* Buziaki i zapraszam do mnie na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kobieta! Ładnemu we wszystkim ładnie :)
    PS. Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona sukienka zdecydowanie na tak! pięknie Ci w czerwonym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze nie przeczytalas notki, dowiedziala bys sie ze na zdjeciach to nie ja :)

      Usuń
  11. o rany, piękne ;o

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejne świetne zdjęcia. :)
    mnie się jednak bardziej podoba pierwsza stylizacja, w drugiej ta czerwona sukienka kradnie całe tło i jest za bardzo dominująca, jak dla mnie. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, jesień zawsze pięknie się prezentuje gdy jest bez deszczowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jesien:)
    Nie moge sie zdecydowac ktora stylizacja lepsza :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz !
    Czerwony strasznie do Ciebie pasuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są fantastyczne, wszystko tak niesamowicie do siebie pasuje: stylizacje, uroda modelki, no i piękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sesja niestety nie wyszła. Czas na to nie pozwolił. Zrobiłam jedynie kilka zdjeć otoczeniu ktore było w pobliżu Odry i zdjecia dodam jutro :) Chcialysmy poszukać jakiegoś fajnego miejsca ale zły kierunek wybrałyśmy + był z nami jej chłopak i jego kumpel wiec wstydziła się przy nich pozować, a potem juz sie sciemnilo i dupa. Powiem ci ze całkiem wygodnie sie robi w trybie manualnym i dobrze jest miec kontrole nad światłem i wg wszystkim :) Sesje powtórzymy w piątek i mam nadzieje ze tym razem cos wyjdzie :D
    Kochana tymczasem zapraszam cie do ocenienia nowych zdjeć robionych jeszcze na trybie P :)
    PS: Jest za co dziekować, uwierz mi ;)
    buziaki ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Laska! Zjebałaś! Serio mieszkasz aż w Anglii? :(
    Przeglądałam dziś z ciekawości filmiki na twoim kanale YT.. wzniosek? FAZA :D
    Dziekuje ci za rady. Wiem ze z kaczusią mi nie wyszło troche, ale ciągle mi sie skubane ruszały i cięzko mi było uchwycić, a to zdjecie było akurat robione z duzej odległosci i w programie nieco powiekszyłam je jednoczesnie kadrując :D
    Co do torów tez myślałam czy by nie uciąć tego paska czarnego, ale stwierdziłam ze zostawie takie naturalne :) Ogolnie to robiłam to zdjęcie o ok 20 kiedy było juz ciemno, ale nieźle wyszło nie? :D

    PS: Szkoda że nie jestes w Polsce, bo myślałam ze w przyszłosci można by było się spotkac na jakąś próbną sesję, oczywiscie jesli byś chciała :D
    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia.. druga stylizacja mnie porwała ♥
    Bardzo proszę! Poklikasz w linki przy ostatnim poście? KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie przecudne zdjęcia!
    4 pierwsze najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/colors-of-autumn.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/promises.html
    zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie jesienne klimaty...

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.