piątek, 19 września 2014

London in black&white

Witam, na początku chciałam podziękować tym którzy naprawdę klikali w linki sheinside a nie tylko pisali że to zrobili. Niestety nie udało mi się nabrać z nimi współpracy. :(
Dziś dla odmiany mam dla was do pokazania sesje z ostatniego tygodnia. Nazwałam ją ' London in black&white' . Nowa twarz, modelka pochodzi z Tajlandii. Sesje zrobiłyśmy na tle Big Bena, wyszło jak wyszło mi się nawet podoba. A wam? :)

Modelowała Golf. 
(09.09.2014)






Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie: @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie udało ;(
    Sesja ma wspaniały klimat, podoba mi się, jako całość ;)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastepnym razem sie uda, spokojnie!
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog kochana! Jestem tutaj pierwszy raz ale naprawdę mi się podoba. Mało jest takich blogów, które w taki sposób przyciągają moją uwagę. Do tego piękny, przejrzysty wygląd, pozazdrościć :*
    A co do postów, to również piszesz bardzo ciekawie. Cofnęłam się o kilka notek wstecz i stwierdzam, że zostanę stałą czytelniczką. :)

    Miłoby było gdybyś również zajrzała na mojego bloga i również stała się jedną z moich stałych czytelników :)
    +obserwuję ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna stylizacja!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.