czwartek, 11 września 2014

ROMWE Dual-tone A-line Black Dress


Hej wszystkim. Jak leci? U mnie wszystko okej chociaż ostatnio nie mam czasu na nic. W dzisiejszym poście mam do pokazania wam sukienkę która ostatnio kupiłam na Romwe.com
Sukienka jest zwykła, nie ma w niej jakiś dziwnych wyciec. Kolor sukienki czarny z białym kołnierzykiem. Bardzo wygodna i pasuje na wyjcie ze znajomymi, do szkoły a nawet na rozmowę kwalifikacyjną, praktycznie do wszystkiego.




Przepraszam że tak mało zdjęć, ale jak wcześniej pisałam brak czasu, mam nadzieję że w następnej notce pokaże wam zdjęcia z nowej sesji! :) Trzymajcie się ciepło :*

Chciała bym jeszcze was prosić o pomoc, jeśli byście mogli wejść na mój poprzedni post TUTAJ i pod zdjęciami z ubraniami macie linki do tych ciuchów, jeśli byście mogli kliknąć w jeden z tych linków była bym wdzięczna! :*

Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie: @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku

23 komentarze:

  1. świetna sukienka :D
    Oczywiście poklikam :)
    blog maddy ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :)
    kliknęłam :3
    obserwujemy ? odp u mnie :)
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta, a jednak efektowna. Bardzo mi się podoba i może bym się przełamała i założyła sukienkę :)

    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie!♡ Wgl jesteś bardzo ładna ;)) oczywiście obserwuje :)
    Zapraszam również do siebie -> brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziekuje <3
      odwdzieczam sie i tez obserwuje :*

      Usuń
  5. Super wyglądasz :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie <3
    + czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka ;) Bardzo stylowa;)

    Może wspólna obserwacja:)?
    http://lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. OO jaka ładna sukieneczka!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna dziewczyna w pięknej sukience idealne dopełnienie
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentarzy i obserwowania mojego bloga
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka niesamowita <3
    kliknełam
    czy i ty mozes mi pomóc z milano? :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/
    wejdź i kliknij po prostu w banerek

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknęłam, śliczna sukienka ;)

    Zapraszam co wzięcia udziału w rozdaniu na blogu:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie całkiem okej :)
    Jaka cudna sukieneczka!
    Poklikałam :) mogłabyś kliknąć u mnie w linki? http://neelly-blog.blogspot.com/2014/09/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  13. elegancko ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hm, w ciekawy sposób to przedstawiłaś, ładniutko
    zapraszam na mojego bloga, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka :)
    fajny klimat zdjęć :)

    ewelina-kulasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka kojarzy mi się z uczennicą, taką z dobrej prywatnej szkoły, śliczna.

    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.