piątek, 11 lipca 2014

Sesja

Hi! Today I have a post for you with pictures from my latest photoshoot. Unfortunately, this photoshoot didn't come out as I wanted to but oh well.

~~
 Hej! Dzis mam dla was posta ze zdjęciami z ostatniej sesji. Niestety, sesja nie wyszła tak jak chciałam no ale zdarza się.





backstage:



photos:









Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook
and my photography fanpage
~~
Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie: @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku

6 komentarzy:

  1. no hmm niby fajne i wg ale ich miny i ustawienie ich takie dziwne troche..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi sie ta sesja nie podoba poprostu mi nie wyszla :)

      Usuń
    2. to po co wstawias zdj skoro ci sie nie podoba.......

      Usuń
  2. Od ilu lat mieszkasz w Angli ?

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.