sobota, 28 czerwca 2014

Basketball player

Good afternoon guys. Last Wednesday I had my first summer shoot in Poland. I was looking for a new theme to my photos, so I have ended up going with a basketball style. I think the pictures don't look bad, what's your opinion?

~~

Witam wszystkich. W środę miałam moja pierwszą wakacyjną sesje w Polsce. Myślałam nad pomysłem i chciałam czegoś nowego więc postanowiłam zrobić zdjęcia w stylu koszykarki. Myślę że zdjęcia nie wyszły źle, a wy jak myślicie?


Mod: Anna Arent

Backstage:




Shoot:









Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  
  ~~
 
Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook 

12 komentarzy:

  1. Zdjecia dobre, piekne ujecia, ale modelka ma jedna i ta sama mine na kazdym zdjeciu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) no ja nic na to nie poradze.

      Usuń
  2. to wogole nie jest nic nowegoo, lipka bo masz talent do pstrykania ale widać, że twój potencjał hamuje brak dobrych modelek i pomyslow.. przynajmniej ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zle zrozumiales/as slowo nowe :) Chodizlo mi o to ze w moim portfolio jeszcze tego nie bylo. Ale moze i masz racje, mimo wszystko dzieki za opinie. A pomysly mam fajne lecz albo modelce sie nie podoba bo to nie sa zdjecia w stylu 'fotka na fb' lub poprostu brak sprzetu i pogody.

      Usuń
    2. nie ma sprawy całkiem szczerze masz do tego smykałke, ale o to właśnie chodziło, że podajże w tamtym roku, w wakacje robiłaś zdjęcia w podobnym klimacie takiej blondynce w długich włosach nie pamietam imienia, na fb widziałam fotki. :)

      Usuń
    3. Wiem o ktora sesje chodzi i w sumie tylko ciuchy byly podobne no i miejsce troche. Teraz mialam inny pomysl lecz niestety nie wyszlo xD ale jeszcze raz dzieki. Na nastepny raz postaram sie lepiej :)

      Usuń
  3. Szkoda ze dalas czerwone zabarwienie masakra...nie fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tez mi sie szczerze nie podoba, lecz trudno bylo mi dopasowac co kolwiek troche lipawo zdjecia wyszly przez pogode wiec tu sie z toba zgodze. Dzieki za opinie :)

      Usuń
  4. boziu asia jestes taka utalentowana osoby na zdjeciach nie znam więc to obiektywna opinia, modelka nie nie i jeszcze raz nie, przynajmniej nie do takich ujeć tu brakuje długich fajnych nóg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje miasto w Polsce jest bardzo malutke wiec jest mi bardzo trudno znalezc modelki :(

      Usuń
  5. Zdjęcia są na prawdę świetne. Ujęcia bardzo fajne. Tylko mina Ani ;/
    Jesteś otwarta na nowe modelki? :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.