czwartek, 19 czerwca 2014

Hej kochani, co tam u was słychać? U mnie wszystko dobrze, właśnie jestem teraz w Polsce na wakacjach. W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać sesje z ostatniego weekendu. Podczas tej sesji miałam okazje współpracować z osobą którą tez interesuje się fotografia z Natalia Handke(facebook). Przed sesją byłam zdenerwowana bo nie wiedziałam jak to będzie, ale podczas sesji atmosfera była super. Fajne było współpracować z innym fotografem, i mam nadzieje ze to nie była nasza pierwsza i ostatnia współpracą.

~~

Hello everyone, how are you? I'm really good and 'm on summer holiday in Poland. I had the chance to work with another photographer last weekend Natalia handke (facebook). Before the photoshoot began, I was really nervous to start off with but as we starting taking photos it was actually really fun. The photoshoot was a great experience especially because I had the chance to collaborate with another photographer and share ideas and skills. I hope that this isnt our first and last collaboration.


Model: Patrycja Połunkiszkis
Photo: Joanna Ruminska (me)
II photographer: Natalia Handke
Help: Emilia Kepista


backstage:








Photos:






 








Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  
  ~~
 
Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook 

3 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.