niedziela, 15 czerwca 2014

Witam wszystkich, mam dla was do pokazania sesje którą miałam nie dawno. Sesja została wykonana w Soho przy Piccadilly Circus/ Oxford Street. W raz z Jeremiaszem próbowaliśmy różnych miejsc by uzyskać dobre efekty. Dzień był piękny i przyjemny tak samo jak sesja. Mam nadzieję że wam się spodoba sesja i dajcie znać co myślicie.

~~

Hey guys, this is a recent fashion shoot I had done in Soho near Piccadilly Circus/ Oxford Street. We tried a variety of different settings from the streets to the shops trying to get a good range of photos. It was beautiful day and the sun was out so we had a great time. I hope you guys like the photos, let me know what you think. :)

Model is Jeremiasz Nasiadka








 





Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  
  ~~
 
Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook 

5 komentarzy:

  1. jacie niektóre kadry jak z filmu
    od dziś jedna z moich ulubionych sesji ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z najlepszych Twoich sesji, naprawdę geniusz ;) gratuluję! + masz świetnego modela do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  3. jak chłopak moze podwijać spodnie.. o.O

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.