wtorek, 10 czerwca 2014

Witam was ponownie kochani! W dzisiejszej notce mam dla was kolejna porcje zdjęć. Sesja odbyła się w niedziele 8 czerwca z Oliwią z którą już robiłam zdjęcia rok temu. :) Pogoda nam dopisała i zdjęcia też wyszły, przynajmniej ja tak uważam.

~~

Hello, in today's post I have a photoshoot to show you. This photoshoot was done on the 8th of June with Oliwia, who I had worked previously with last year. :) The weather was beautiful so I think that the pictures came out nice, at least that's what I think.














 
Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  
  ~~
 
Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook 

4 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.