czwartek, 5 czerwca 2014

Cześć, w dzisiejszej notce mam dla was zdjęcia z sesji która odbyła się parę tygodni temu. Mam w końcu wakacje co znaczy że mam więcej czasu na organizowanie sesji. Sesja ta którą mam zamiar wam pokazać była spontaniczna, udało nam się ją zrobić w autobusie, za co chce podziękować kierowcy autobusu, a dokładniej miłej Pani która nam udostępniła autobus.

~~

Hey, in today's post I want to show you guys a photoshoot from a couple of weeks ago,it hasn't been fully published yet because I didn't have the time. Now my summer holidays have began so I have more time to do more photoshoots. This photoshoot was very spontaneous. We were lucky to take photos in the bus, I would like to thank the bus driver for being very kind and letting us shoot in it.

Mod: Dominika Zolynska
 












Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  
  ~~
 
Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook 

4 komentarze:

  1. cute dress and glasses! love the retro look and the pictures look great!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a nice dress!
    New post up on my blog, check it out if you Have time and let me know your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  3. A great look!
    The dress I love it!

    Very beautiful! A greeting!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.