czwartek, 15 maja 2014

spontaneous photoshoot

Cześć kochani, tak jak mówiłam dziś mam dla was post ze zdjęciami z sesji którą miałam w niedziele (11/5/14). Sesja była spontaniczna ponieważ wzięłam aparat do biblioteki w której się uczyłam na egzaminy i później z Irfanem postanowiliśmy zrobić zdjęcia. A jutro będę też działać : 3 Więc czekajcie na nowości.


~~
Hi again everyone, as i promised today in the post I will show you pictures from the last photoshoot I had with Irfan on Sunday (11/5/14). This was a spontaneous photoshoot as I took my camera to the library where I was revising for my exam, and after that me and Irfan decided to take photos. There should be new photos coming soon so make sure to check my fanpage. :)













 




Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  

  ~~



Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.