niedziela, 4 maja 2014

sunday

Witam, dziś w poście mam dla was pokazany outfit na wypad ze znajomymi lub do szkoły. Nic wielkiego, outfit jest bardzo prosty, może nie którym się spodoba.

~~

Hi everyone, in today's post I have a little outfit which you can wear out with your friends or to school or any other place really. The outfit is simple so I hope some of you will like it.







Top: Hollister | Jeans: Matalan | Bag: River Island | Shoes: Vans


To wszystko na dziś dajcie mi znać czy wam się podoba? Oraz czy podoba wam się taki post.

Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  
~~
That is all for today, just let me know if you liked it or not and if you want to see more posts like this on this blog.

Also follow me on instagram @xsparkless
and like me on facebook

5 komentarzy:

  1. Świetna kurtka, i świetnie kolorystycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba miałaś super fotografa pani fotograf ;D x

    OdpowiedzUsuń
  3. taki zwykły i wlasnie to mi sie w nim podoba!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.