sobota, 24 maja 2014

Cześć, w dzisiejszej notce tak jak obiecywałam ostatnio będą zdjęcia. Jak nie którzy wiedzą spotkałam się w zeszłą sobotę z Sylwią, która też robi zdjęcia i nie którzy może ją kojarzą z @nefregigi.fbl.pl. To tak jak na spotkaniu, porozmawiałyśmy a później Sylwia pozwoliła mi porobić zdjęcia jej aparatem. Na początku było mi dziwnie trzymać jej aparat w rękach ponieważ ja jestem przyzwyczajona do Nikona, a Sylwia posiada Pentax'a. Ale dałam sobie jakoś rade i gdy ja skończyłam focić Sylwie ona zrobiła mi kilka zdjęć i na tym skończyło się nasze spotkanie. Poniżej możecie zobaczyć efekty naszej współpracy!

 ~~
Hi, as I promised last time, in today's post I will show you pictures from the last photoshoot. Week before I went to see Sylwia, who also takes photos, you can check them here, firstly before me and Sylwia started to take photos, we talked about cameras and we got to know each other. Then Sylwia said I can use her camera to take photos, so I did, and at the beginning I have found it hard to use a camera that is not a Nikon, the camera Sylwia has is Pentax. But after a while I got use to it. This was a good experience and the results of me using her camera are below.

This was taken with my camera (Nikon)








Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku  
  ~~
 
Also follow me on instagram @xsparkless and like me on facebook 
 

3 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.