wtorek, 29 kwietnia 2014

Witam wszystkich ponownie. Dzis mam dla was kolejną sesje lecz tym razem z nową twarzą. Jak nie którzy zauważyli na facebooku, w sobotę (26/04/14) byłam na sesji z Natalia. Sesja miała być w stylu wildfox więc myślę ze trochę mi to nie wyszło ale to nic. Miejsce w którym wykonałyśmy kadry było trafione, bardzo mi się spodobało i myślę że zdjecia wyszły nawet ciekawie. Zapraszam was do oglądania :).

Mod: Natalia Mielicka















Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku 

5 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia ! Super klimat !

    OdpowiedzUsuń
  2. meeega sesja! genialne miejsce dorwałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie idealnie dopasowane, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.