piątek, 25 kwietnia 2014

Cześć kochani, dziś kolejny post ze zdjęciami z sesji którą miałam wczoraj. To była moja druga współpraca z Martą i trzecia współpraca z Kasią. Pogodę do zdjęć miałyśmy ładną tylko nam trochę plany się zepsuły co do miejsca, w którym miałyśmy focić ale myślę że zdjecia nie wyszły nam tak źle. A wy co myślicie?

Mod: Marta Nowicka
Mua: Kasia Kwiecien





















A jutro ruszam już na kolejną sesje :) Mam tylko nadzieję że plany się nie zmienią, więc trzymajcie kciuki :)

Zapraszam was do obserwowania mnie na instagramie : @xsparkless
oraz do polubienia na facebooku 

Pozdrawiam wszystkich, i życzę wam miłego weekendu!

5 komentarzy:

  1. kurcze, miejsce miałaś świetne!
    podobają mi się kolory, stylizacja i modelka :) sesja na plus, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna sesja, miejsce stylizacja, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kobieca sesja ♥
    i piękne miejsce. Wszystko cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bede w Londynie ;) cudowna sesja, uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.