sobota, 19 kwietnia 2014

fashion at the old street

Hej, w dzisiejszym poście mam dla was zdjecia z mojej ostatniej sesji która odbyła się w środę (16/04/14). Planowałam tą sesje już od dłuższego czasu lecz zawsze miałam problem z modelką, aż w końcu mi się udało umówić na zdjęcia z Martą :). Pomysł, a bardziej inspiracja do sesji wzięła się z Lady Gagi z teledysku 'telephone'. Jeśli chodzi o współprace z modelką i makijażystką to bardzo mi się podobała i mam nadzieję że jeszcze ją kiedyś powtórzymy.
A więc już więcej nie zanudzam was i zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Modelowała Marta Nowicka
Make-up i włosy Kasia Kwiecien

backstage:



sesja:



























Nie wiem czemu  ale jak dodaje zdjecia czarno białe na blogspota to większość zmienia się na brązowo-białe :/


Dziękuję tym którzy przeczytali tą notkę i którzy zaglądają tutaj, życzę wszystkim Wesołych Świąt :)

8 komentarzy:

  1. podziwiam tą sesje! jest mega oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja jedna z najlepszych ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna Twoja świetna sesja ♥ wszystko idealne makijaż, fryzura, stylizacja, modelka, miejsce no i przede wszystkim genialny fotograf! :D uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja. Jedyne do czego mogę się przyczepić to buty modelki, których kolor i wzór odwraca bardzo wzrok od reszty zdjęcia, ale pomysł boski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! A co do zmian kolorystycznych, to prawdopodobnie masz włączoną autokorektę. Nie pamiętam jak to teraz się wyłącza,ale jest na to sposób. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziekuje ci bardzo juz szukam i zmieniam!

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.