wtorek, 5 listopada 2013

Armela Shabanaj

Jak już wszyscy wiecie ostatnio w moim portfolio pojawiły się dwie nowe twarze. Dziś chce opisać i pokazać moją współprace z Armelą. Armele znam z collegu, po zdjęciach można powiedzieć że nie wiele wie o modelingu. Mimo tego że Armela nie zna się na modelingu to i tak postanowiłam z nią współpracować,a że i tak nie mam modelek a bardzo chciałam na zdjęcia to nie ma dla mnie zbyt różnicy bo najważniejsza jest i tak zabawa. Myślę że Armela ma świetną urodę i że jak na jej pierwszy raz to bardzo się postarała i mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona ze zdjęć. Na pewno jeszcze kiedyś ją poproszę o współprace.

Mod: Armela Shabanaj
Fot: Joanna Rumińska











Jeszcze zanim zakończę ten post chciałam tylko dodać że ktoś wczoraj na ask.fm napisał że chciał/a by zobaczyć jakiś filmik w którym odpowiadam na pytania.  Dla mnie to nie problem mogę to zrobić, tylko czy macie jakieś pytania? Jeśli tak możecie zostawiać je tu w komentarzach lub pisać na ask.fm.  <

2 komentarze:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.